|
tidal hifi fra tv |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nå for dælen, har ikke selv prøvet den. Troede den var ligesom Telmore musik, men det er den måske også 🤣 Frank
|
|||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja og en stor energikrævende skærm som musik menu... Frank
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
I forhold til Tidal gennem et tv? Klaus
|
|||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Vær lige obs på at Tidal via Chromecast ikke understøtter hverken Tidals MQA masterfiler og gapless afspilning. Kan være rigtig irriterende ved f-eks. livealbum.
Er par eksempler fra den gode John Darko her: https://www.youtube.com/watch?v=ys0Xm5Ehfv0 En anden video fra selv samme forklare lidt om Tidal Connect her: https://www.youtube.com/watch?v=Ji2pjCZBbD0&t=144s
Redigeret af DanishCanadian - 29-December-2020 kl. 17:25 |
|||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Rigtig god pointe Til Leo: jeg trækker min anbefaling af CC audio tilbage
|
|||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men ingen aner om tv’et “piller” ved det digitale lossless signal! Klaus
Redigeret af KlausDM - 29-December-2020 kl. 20:48 |
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ergo, ved vi vitterligt ikke om Spotify faktisk er bedre gennem et givent tv, end Tidal HiFi er, selvom Tidal HiFi i udgangspunktet er bedre. Klaus
|
|||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
||
Om ikke andet, så kan trådstarter da prøve spotify gratis af og se om det kan opfylde behovet. Det er i hvert fald nemmere end at skulle købe nyt tv... Frank
|
|||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men trådstarter spørger ikke om Spotify så hvorfor skulle han prøve det? Han leder efter en mulighed for at få TIDAL til at fungerer på hans setup og vil tilsyneladende gerne benytte TIDAL HiFi.
Redigeret af DanishCanadian - 30-December-2020 kl. 09:59 |
|||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det ved jeg godt, men hans tv understøtter ikke tidal og vejen til musik fra tv'et kræver åbenbart et nyt tv. Derfor foreslår jeg en "gratis" mulighed for musik fra tv, da Spotify virker på ældre Samsung...med gratis mener jeg, det kan prøves lige nu i en periode gratis uden abonnement. Frank
Redigeret af Frank13 - 30-December-2020 kl. 11:01 |
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |