recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tidal hifi fra tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tidal hifi fra tv

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Om ikke andet, så kan trådstarter da prøve spotify  gratis af og se om det kan opfylde behovet. Det er i hvert fald nemmere end at skulle købe nyt tv...

Frank

Men trådstarter spørger ikke om Spotify så hvorfor skulle han prøve det? Han leder efter en mulighed for at få TIDAL til at fungerer på hans setup og vil tilsyneladende gerne benytte TIDAL HiFi.
Det ved jeg godt, men hans tv understøtter ikke tidal og vejen til musik fra tv'et kræver åbenbart et nyt tv. Derfor foreslår jeg en "gratis" mulighed for musik fra tv, da Spotify virker på ældre Samsung...med gratis mener jeg, det kan prøves lige nu i en periode gratis uden abonnement.

Frank

Det er jeg med på men tror (jeg ved det ikke) at trådstarter er ude efter netop den bedre lyd der er med Tidal. Som andre så også påpeger så er et TV nok ikke lige den bedste måde at udnytte Tidal Hifi. Så måske dit forslag ikke er så ringe når alt kommer til alt Wink
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu