|
Tidal vs Spotify vs ???? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
troopa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2014 Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2015 kl. 20:48 |
Har lige været inde og prøve Tidal som tilbyder lossless streaming i stedet for de 320kb som er max på spotify, der var godt nok en klar forskel med mine shure215 (som jeg i øvrigt overvejer at opgradere)
Har spotify med i mit mobil abb, men overvejer sgu kraftigt at betale for Tidal alligevel. Hvis i ikke selv har prøvet det er der gratis 30 dage trial når man signer op, bare husk at vælge "hifi lyd" i options da det ikke er valgt som standard. Ved godt at de fleste nok kender det, og går ud fra Tidal er det bedste valg pt for højkvalitet streaming? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det mobilabonnement, du har nu, meget vigtigt for dig?
For ellers kan du få et abonnement fra CBB, med 12 timers tale, 12GB data samt Tidal, for 139kr. Det kan du ifølge den sælger jeg talte med, godt opgraderes til Tidal HIFI, så du betaler 239kr/md https://www.cbb.dk/mobil/produkter-tjenester/12-timer-12-gb-data-tidal Redigeret af Nagash - 06-September-2015 kl. 02:04 |
|
![]() |
|
troopa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2014 Status: Offline Point: 92 |
Nej det er ikke specielt vigtigt, er dog bundet nogen måneder endnu. Men tak for info, det vil jeg helt klart overveje.
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
Skulle man seriøst overveje. Har selv bibob med Tidal Premium +10timer/10gb for 149,-/md. Man kan faktisk godt høre forskel på 320kbit og Tidal Hifi på et rimeligt anlæg ![]() ![]() |
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Lige netop. Hvis man nu alligevel vil have Tidal HIFI, så synes jeg også det er et sygt abonnement. Der er vist ikke andre, der kan give 12 timers tale og 12GB data for 40 kr.
Selv hvis man bare vil have almindelig Tidal, så giver det samme resultat.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |