Så bør man nok vente lidt med køb indtil flere modeller har HD tunere- for jeg hader alle disse bokse og diverse fjernbetjeninger.
Altså endnu engang udsætter jeg mit køb:
Jeg ønsker ikke at skifte TV hvert 3-4-5. år - men ønsker en lidt længerevarende løsning.
Derfor må jeg nok erkende, at standarderne og tv-features nok først nogenlunde er på plads omkring 2009-12 til håndtering af HD og SD.
ØV! -
Jeg hælder efterhånden mere til den holdning, at det først bliver godt, når SED kommer på banen. Billedkvaliteten er efter min mening stadigvæk ikke noget at råbe hurra for hverken på LCD eller plasma fronten. Pixellering ved hurtige bevælgelser er ikke løst tilfredstillende endnu.
Kun HD er værd at kigge på og så er der her stadigvæk bevægelsesproblemer. Det går LANGSOMT fremad.
Der mangler lige det sidste til, at man føler, at man har fået en god opgradering i ydelse. Har været på en af mine mange ture. Stadigvæk er jeg ikke "tændt" på den kvalitet jeg ser.
Og jeg er ikke modtagelig for råd om, at det bliver bedre når du får tv-et hjem. Det gør det ikke. Jeg har set nok hos forskelllige venner.
Redigeret af buller1 - 11-Juli-2007 kl. 13:33