|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
wcc1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2008 Sted: aalborg Status: Offline Point: 219 |
![]() |
det kunne være fint hvis der blev ryddet op i køb og salg.
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Henrik B. som i den "lidt" mere end normalt interesserede SAAB-ejer og den i TC mk. II ansatte Henrik B.?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
Hvordan ser vi forskel på om en moderator modererer, eller han skriver et debatindlæg?
Det bliver af og til misforstået. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Si.
![]() M.v.h.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Det oplagte må vel være at spørge den pågældende moderator, i den aktuelle tråd, hvis man er i tvivl.
Men selvfølgelig vil det også være optimalt, hvis moderatorerne gør tydeligt opmærksom på, at der bliver "modereret".
![]() M.v.h.
|
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() |
Foreligger der planer om at 'optimere' recordere.dk til iPad? Pt. fungerer det dårligt, såfremt man ønsker at skrive indlæg til forum på sin iPad.
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
Der foreligger en plan om et facelift i 2011. Hvor vi skifter CMS, men det tager langt tid, så jeg tør ikke love noget før sommerferien.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
alternativt kunne du også prøve en anden browser jeg selv bruger denne http://atomicwebbrowser.com/ på min iPhone, den syntes jeg kører rigtigt godt, og jeg har ingen problemer med at skrive indlæg på recordere fra den, selv når ovennævnte editor er slået til.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19812 |
![]() |
Kunne det tænkes at moderatoren har 2 konti? En til "hyggeskriven" og en til "moderationfunktion" Så er der ingen der er i tvivl......... Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
så man skal logge ud og ind igen for at skrive et indlæg.. også lige logge ud og ind igen for at moderere, det bliver vist lige vel omstændigt imo
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
Først og fremmest er vores moderatorer voksne mennesker, der godt kan dele de to roller.
Og så er det faktisk sådan, at med mindre det er spam eller direkte nedsættende det der står, så modererer recordere.dk faktisk kun baseret på indberettede poster fra andre brugere. Så derfor har vi ikke to brugere. Vi har talt om det, og det giver ingen mening. Men vi er meget obs på det ansvar vores moderatorer har. Men vi har til dags dato ikke haft klager om dette :-)
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |