recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Til alle Sony ejere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTil alle Sony ejere

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
serpent Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 12:35
Hej

Jeg har lige købt et sony 40w5500, og betragter bestemt ikke mig selv som fan boy af det ene eller andet mærke/teknologi. Det er der vidst rigtig mange her inde som ikke kan sige ;)

w5500 har noget mere genskin end jeg forventede og jeg blev bestemt irriterret over det i starten. Mit tv hænger dog også lige over for store vinduer så måske var mine forventninger for høje (det siger andre i hvert fald til mig). Jeg vil gerne have det bedste billede, men hvis prisen er en plasma med mere genskin så er jeg slet ikke i tvivl...stort NEJ. Lav en plasma med samme genskin som en w5500 og jeg springer på næste gang :)

Billedet står flot og homogent. Hvis du får et hvor det ikke gør kan du jo bare bruge dine 14 dages returret ved køb over nettet. Hvis du ikke kan lige netbutikker så køb over nettet hos en fysisk butik.

Mht elforbrug, så har sony en sød funktion hvor stand by forbruget bliver minimeret, til gengæld er den så 3 sekunder om at tænde.

Sonys (og mange andres) fjernbetjening er der ikke meget kvalitet over. Den vejer 20 gram og er fuld af farvede knapper. Til gengæld er den let at overskue og menuerne på tv'et er lækre og nemme.

Redigeret af serpent - 10-Juni-2009 kl. 12:36
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 16:33

Hej.

Godt du er tilfreds med dit nye tv........os er der mange af..

lrev

Til top
serpent Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Januar-2009
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 23:51
Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Hej.

Godt du er tilfreds med dit nye tv........os er der mange af..

lrev

hi hi

Til top
Logifire Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2009
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2009 kl. 21:01
Men der er vel mindre genskin på W5500 end Samsungs nye LED skærme
Til top