|
|
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Forfatter | |||
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
![]() |
||
jubii glæder mig til at høre hvad otto måler på din skærm
:) Halvdelen bliver ca 1100,- men det er fordi at jeg har købt mit tv ved fleggaard, og Pioneer dk vil ikke betale, når det er fra Pioneer Tyskland. så hvis det skal være "gratis" skal jeg køre ned med tvet til fleggaard som så sender tvet videre til pioneer tyskland. når det så er lavet skal jeg selv hente det igen ved fleggaard. De sagde at hvis jeg selv ville betale halv skade ved service center nord ville de gerne dække resten. Jeg venter så på at høre hvad Otto måler/siger inden jeg opdatere, for med denne fejl er det umuligt at få skærmen ISF kali da fejlen stadig er på drive 2 100hz på Isf DAY/NIGHT via hdmi på min tdc Home trio |
|||
![]() |
|||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
||
Det var da en okay service fra fleggaard |
|||
![]() |
|||
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
||
Har denne fejl nogen relevans hvis man kun benytter sig af HDMI forbindelser?? |
|||
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|||
![]() |
|||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
||
Oplever ingen problemer med overførsel via HDMI ved mig,men problem kommer også ved mig på den digtaltuner i tv'et ved at køre i drive mode 2 altså 100 Hz.
|
|||
![]() |
|||
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() |
||
Fejlen forekommer også når man kører med HDMI. Jeg oplever det med min Zaptor som er tilsluttet med HDMI. Men igen som jeg vist allerede har nævnt er fejlen til at leve med. Jeg kører drivemode 1 stedet for 2. Jeg kan ikke se forskel alligevel. Jeg har stadig ikke besluttet om jeg vil have mit opdateret. Har aftalt med Otto han melder tilbage når han har været hos ghost-the-man. Så må jeg tage den derfra ;-) |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Er selv spændt på at høre hvad resultat han kommer frem til,man føler sig helt som forsøgskanin,håber da ikke jeg bliver aflivet efter forsøget
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Arh, mon det går så galt. Tror du slipper lissom dem her http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbpress.nsf/docs/f4b2c2 d5acb118c5c12575da00335970?opendocument Redigeret af Kampus - 19-Juni-2009 kl. 15:59 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
HAHA,vidste ikke at du havde en opfattelse af, jeg var et svin
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Nej nej, du må ikke opfatte det som en direkte sammenligning - hi hi |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Godt |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ti-hver-ti-fal-di! Modsat din avatar er du en af de venligste mennesker jeg har mødt her inde |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jamen han gør normalt ikke noget,det skulle da lige være når han en gang imellem tager på hjemmebesøg |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |