|
? til Printbare skiver. |
Besvar |
Forfatter | ||||
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
Emne: ? til Printbare skiver. Sendt: 20-Januar-2007 kl. 18:54 |
|||
Hej.
Jeg har købt en printer der kan printe direkte på cd'ere. Nu er det så jeg skal købe sådan nogle, men hold da op hvor er der mange at vælge imellem. Jeg har altid kørt med Verbatim, og dem vil jeg så gerne have i printbare. Jeg kan se at der findes nogle der hedder PHOTO PRINTABLE, PHOTO PRINTABLE FULL FACE, GLOSSY. Jeg ved ikke hvilken nogle jeg skal have. Jeg vil gerne have både CD og DVD skiver, og kunne godt tænke mig at man kan printe helt ind til "hullet" på skiven. mvh Allan |
||||
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 20-Januar-2007 kl. 21:55 | |||
Vi har en anmeldelse af et par år gamle skiver her, den kan være god lige at kikke igennem. Verbatim laver ganske fine printbare skiver, m en det er der også andre der gør, men som altid hld dig fra de mest suspekte mærker. Printable og photoprintable er der efter min mening ikke meget forskel på, hvor i mod Glossy er som højglans fotopapir rigtigt flotte. En sending som bl.a. skulle være blevet brugt i ovennævnte artikel, og bestilt hos Matrixx i Tyskland, kom desværre aldrig frem, så jeg skal have skaffet skiverne andet steds fra. Full Face betyder hele overfladen, altså ind til hullet, dog ikke altid ned til de 16 mmØ, men 17-18 mmØ (nogen få gange 22 mmØ). Desværre er der en del skiver hvor der er forskel på de inderste millimeter og de yderste, det kan du også se eksempler på i artiklen. Personlligt bruger jeg Verbatims 16x DVD-R photpprintable og 48x CD-R printable med stor glæde. /MichaelS |
||||
mvh MichaelS
|
||||
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
Sendt: 20-Januar-2007 kl. 23:09 | |||
Tak for svaret MichaelS, så blev jeg det klogere.
Jeg kan se at der f.eks findes nogle Verbatim skiver hvor der står at der er ID omkring centerhullet, og så er der nogle hvor der ikke er? Hvad menes der med det? mvh Allan |
||||
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 21-Januar-2007 kl. 00:22 | |||
De sidste jeg har købt har haft belægning helt ind til hullet og inge n ID. /MichaelS |
||||
mvh MichaelS
|
||||
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Sendt: 21-Januar-2007 kl. 01:10 | |||
Her er forskellen, første er med ID anden er uden ID:
Snuppet fra denne side hos Verbatim Europe. |
||||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |