|
|
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Just for the record, ham jeg har set billeder af i Kampus´ setup er ikke fragtmand, men én af de 3 medarbejdere fra Sparshop |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Manualen til hvad? Godt nok er jeg halvgammel, men jeg ved godt hvordan man behandler en mand |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
synes også det var et sjovt foto eller lidt manipulation.
For fragtmanden som var hos mig lignede ham heller ikke. Men der nu noget over en jyde, det er jo nogle flinke mennesker. |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Tja....nu kan et vist setup jo kaldes mange ting, og sikkert også AV |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Man kan bruge rigtig mange timer på sin nye forstærker, men det er jo også en del af oplevelsen. At manden så ikke var en del af oplevelsen overlever du nok ![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Tjah, jeg må jo "nøjes" med at jeg har fået en fantastisk reciever, men det er nu heller ik' så ringe endda
![]() |
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
Hehe hvad skal jeg sige... det er jo hårde betingelser når ens AV udstyr tager opmærksomheden. Måske du skulle sætte en hjemmevideo på næste gang... noget skal han jo kigge på Så er det lige hvilke knapper der skal drejes på Redigeret af rhsin - 30-Maj-2009 kl. 20:50 |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det har jo ikke så mange år på bagen, og er sikkert mere "high end" end jeg Redigeret af Kampus - 30-Maj-2009 kl. 21:00 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så er kassen pakket ud, mangler lige min kammerat til at tage den op af kassen. Min skal jo står på en fod et stykke tid og der skal man i hvertfald være to.
Men når man åbner kassen virker skærmen faktisk ikke særlig stor. Lidt som en McDonald's menu en stor pose, men næsten ingen indhold ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Check lige om det ikke er et Pioneer 32 LCD TV, som man ved en fejl har kommet i kassen |
|||
|
|||
![]() |
|||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
||
Tillykke med fjernsynet |
|||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Fordi det er en Pioneer! Design og udvikling af verdens bedste skærm gør at den syner af mindre end den er Det var dog den grummeste sammenligning med et lavkvalitets madprodukt |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |