recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - til xcardman og (s)ploink
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettil xcardman og (s)ploink

Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 20:15

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Stort stort tillyke til jer alle - I har bare gjort et godt køb - og hvad Tv angår, nok næsten i sidste øjeblik

Man siger alle veje fører til rom. Men i mit tilfælde en 500M

fragtmanden var jo også helt vild med den model

Just for the record, ham jeg har set billeder af i Kampus´ setup er ikke fragtmand, men én af de 3 medarbejdere fra Sparshop

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Åh jeg har bare haft så travlt med min reciever. Der er sgu meget mere arbejde med at indstille end der er ved et TV. 

Men et stort tillykke til alle jer der var så heldige at få besøg af Sparshop manden. Jeg prøvede ellers med alle midler at holde på ham

Nu har du husket at læse manualen ikke?

Hmm ham Peter fra Leasy får da vist ikke et ben til jorden hos dig hva kampus... solgt til sparshopmanden er hun hermed 

Manualen til hvad? Godt nok er jeg halvgammel, men jeg ved godt hvordan man behandler en mand Men han var nu mere interesseret i mit AV setup

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 20:27
synes også det var et sjovt foto eller lidt manipulation.
For fragtmanden som var hos mig lignede ham heller ikke.
Men der nu noget over en jyde, det er jo nogle flinke mennesker. 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 20:27

Åh jeg har bare haft så travlt med min reciever. Der er sgu meget mere arbejde med at indstille end der er ved et TV. 

Men et stort tillykke til alle jer der var så heldige at få besøg af Sparshop manden. Jeg prøvede ellers med alle midler at holde på ham

Hmm ham Peter fra Leasy får da vist ikke et ben til jorden hos dig hva kampus... solgt til sparshopmanden er hun hermed 

Manualen til hvad? Godt nok er jeg halvgammel, men jeg ved godt hvordan man behandler en mand Men han var nu mere interesseret i mit AV setup

Tja....nu kan et vist setup jo kaldes mange ting, og sikkert også AV

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 20:30

Man kan bruge rigtig mange timer på sin nye forstærker, men det er jo også en del af oplevelsen. At manden så ikke var en del af oplevelsen overlever du nok
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 20:48
Tjah, jeg må jo "nøjes" med at jeg har fået en fantastisk reciever, men det er nu heller ik' så ringe endda
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 20:50

Hehe hvad skal jeg sige... det er jo hårde betingelser når ens AV udstyr tager opmærksomheden.

Måske du skulle sætte en hjemmevideo på næste gang... noget skal han jo kigge på

Så er det lige hvilke knapper der skal drejes på

Redigeret af rhsin - 30-Maj-2009 kl. 20:50
Mvh

René
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 21:00

Hehe hvad skal jeg sige... det er jo hårde betingelser når ens AV udstyr tager opmærksomheden.

Måske du skulle sætte en hjemmevideo på næste gang... noget skal han jo kigge på

Så er det lige hvilke knapper der skal drejes på

Det har jo ikke så mange år på bagen, og er sikkert mere "high end" end jeg  Jeg har da ellers fået skruet på nogen knapper, men det var efter at han var gået

Redigeret af Kampus - 30-Maj-2009 kl. 21:00
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 10:11
Så er kassen pakket ud, mangler lige min kammerat til at tage den op af kassen. Min skal jo står på en fod et stykke tid og der skal man i hvertfald være to.
Men når man åbner kassen virker skærmen faktisk ikke særlig stor. Lidt som en McDonald's menu en stor pose, men næsten ingen indhold.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 10:25

Så er kassen pakket ud, mangler lige min kammerat til at tage den op af kassen. Min skal jo står på en fod et stykke tid og der skal man i hvertfald være to.
Men når man åbner kassen virker skærmen faktisk ikke særlig stor. Lidt som en McDonald's menu en stor pose, men næsten ingen indhold.

Check lige om det ikke er et Pioneer 32 LCD TV, som man ved en fejl har kommet i kassen

Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2008
Point: 681
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 10:42

500M er landet for 50 min siden. En rigtig flink mand kom et min efter han havde ringet

Tillykke med fjernsynet ... ville ønske det var mig

Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 13:03

Fordi det er en Pioneer! Design og udvikling af verdens bedste skærm gør at den syner af mindre end den er 

Det var dog den grummeste sammenligning med et lavkvalitets madprodukt

Til top

Besvar Besvar Side  <1 5678>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu