Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Piter
Bruger
Oprettet: 28-Januar-2009
Sted: 8kilo
Status: Offline
Point: 163
|
Sendt: 31-Maj-2009 kl. 13:47 |
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 31-Maj-2009 kl. 14:12 |
xcardman skrev:
500M er landet for 50 min siden. En rigtig flink mand kom et min efter han havde ringet

|
Hov det ligner en af de der kopiprodukter fra belgien, er du sikker på det er originalen?
|
Mvh
René
|
 |
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
|
Sendt: 31-Maj-2009 kl. 14:16 |
Skal desværre ud af døren, men har da nået og set en halv time. min skulle desværre på en fod. Men hold da op et billede fra dvb-T. efter 200 timer uden sort bjælker, skal jeg i hvertfald se dark night igen. på de fleste skærme hedder den jo light night  .
|
 |
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 31-Maj-2009 kl. 15:31 |
rhsinen hurtig tur ud af døren og tilbage igen, bilen kunne ikke starte  hvorfor køber man ikke et nyt batteri, når man ved det det skal skiftes  Muligvis et kopiprodukt, for nogen har vendt pioneer forkert. men det må så være vendens bedste kopiprodukt nogensinde som er lavet.
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
|
Sendt: 31-Maj-2009 kl. 16:12 |
xcardman skrev:
rhsin
en hurtig tur ud af døren og tilbage igen, bilen kunne ikke starte hvorfor køber man ikke et nyt batteri, når man ved det det skal skiftes Muligvis et kopiprodukt, for nogen har vendt pioneer forkert. men det må så være vendens bedste kopiprodukt nogensinde som er lavet.
|
hehe ja du er ikke sådan at ryste, jeg kiggede selv en ekstra gang da der stod belgien på min, for jeg troede kun at pioneer lavede skærme i japan (hvor min gamle skærm var fra) også uk & usa.
Og surt med batteriet... 
|
Mvh
René
|
 |
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 31-Maj-2009 kl. 17:01 |
Du har ret man skal passe på hvad man køber, alt er jo snart et kopiprodukt fra kina.
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 31-Maj-2009 kl. 19:41 |
xcardman skrev:
Du har ret man skal passe på hvad man køber, alt er jo snart et kopiprodukt fra kina. |
Kina? Nej nu er det sikkert billigere i Malaysia hvor min nye reciever er produceret Til alt held er min skærm fra goe' gamle UK
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
|
Sendt: 31-Maj-2009 kl. 20:14 |
Kampus skrev:
xcardman skrev:
Du har ret man skal passe på hvad man køber, alt er jo snart et kopiprodukt fra kina. |
Kina? Nej nu er det sikkert billigere i Malaysia hvor min nye reciever er produceret Til alt held er min skærm fra goe' gamle UK
|
er det ikke der alle mandagsskærmene kommer fra 
|
Mvh
René
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 31-Maj-2009 kl. 21:40 |
rhsin skrev:
Kampus skrev:
xcardman skrev:
|
er det ikke der alle mandagsskærmene kommer fra 
|
Det ved jeg ik' noget om, min ankom en tirsdag
|
 |