|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
Kan du nævne nogle af de modeller, som du kan anbefale? Min N71 er i øvrigt solgt nu, og jeg har bestemt mig 100% for at det skal være CRT jeg køber. Jeg kan dog ikke helt finde ud af, om jeg skal købe et brugt eller investere i et nyt. Så bliv endelig ved med at komme med forslag ! Vil i øvrigt helst have 28-29". Edit: Hvad med en Sony KV-28LS60E ? Det er godt nok svært at finde rundt i junglen. Her er lidt om den: Sony KV-28LS60E, 28", widescreen, stereo, TTV, fjernbetjening, 16:9, 100 Hz, Trinitron Real Flat billedrør, Nicam Stereo, Dolby Virtual Sorround, meget velholdt, som nyt, super kvalitet billedrørs-tv. Sælges pga. nyt tv. Indgange: 3 x scart, composite, s-video samt 3,5" lyd udgang. Nypris 11.000 Redigeret af Hanga - 06-Marts-2007 kl. 13:50 |
||
![]() |
||
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
|
|
||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
||
![]() |
||
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
|
Jeg vil også have et nyt CRT TV. Det skal være 32" Er der nogle der har nogle gode ider til mærke og model? |
||
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
||
![]() |
||
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
|
|
||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
||
![]() |
||
Janus1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|
jeg tænkte på lidt i stilen med den her? http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=48513567
|
||
![]() |
||
Janus1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|
I øvrigt HAGA jeg har faktisk lige købt sådan en 28 philips, præcis samme model og størrelse du henviser til ;) meget godt fjernsyn, med super farver og kontrast, kan kun anbefales
|
||
![]() |
||
andershal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2007 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
|
Jeg har modellen større til salg for 3.500,-. Det er et virkeligt super tv og et super flot tv-bord inkl. :) http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?AnnonceId=48715318 // Anders Hal |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Det eneste sted hvor mit CRT Panasonic PX32 PF10 (testvinder i Tyskl.) var bedre end mit nuværendede plasma Pana600, - ja det var som "støvsuger" - omkring højspændingsdelen ! Det er mig nogle komplet ubegribelige erfaringer nogle af jer har haft mht (nyere) plasma - hvis det da ellers passer ? ? Solgte mit 32" CRT Pana for 2000 kr i juni 06 - incl original møbel . |
||
![]() |
||
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
Hej jeg har linket til 2 philips i denne tråd, hvilken af dem er det du snakker om? Den brugte ? Mht. til de sony'er, så ser de bestemt interessant ud, hvis ikke det var fordi de var 32" og befandt sig i København (Jeg er jyde). Redigeret af Hanga - 06-Marts-2007 kl. 17:09 |
||
![]() |
||
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
|
Synes du ikke at 3500,- er lige lidt i over kanten for et 4,5 år gammelt tv? man kan købe et nyt 32" phillips i Elgiganten for 3400,-. |
||
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tja det var også det jeg sage før at jeg stillede de to fjernsyn op af hinanden, min ex plasma pv 60 og nuværende philips crt. 28". Farverne virkede døde på plasmaen, ansigterne blev helt unaturlige at se på, ja alt for lyserød-brune, og de var som jeg skrev tidligere meget udvandede. Og så er jeg mere eller mindre fløjtende.... over for hvor god plasma efterhånden er blevet til at gengive den sorte farve, som jeg synes alt snakken omkring plasma efterhånden går ud på. Overdrevet kan plasmaens farvespektum sammenlignes med en dårlig camversion optage i en mørk biograf, men det er bare min vurdering. Det skal dog siges at en plasma kan sagtens stå superskarpt, det havde jeg ikke haft det mindste problem med.
|
||
![]() |
||
andershal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2007 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
|
Nu er der jo forskel på tv'er :) Og et salg forudsætter at sælger og køber enes om en pris. Jeg har ikke noget presserende behov for at komme at med mit tv, og kan ikke få mig selv til at sælge det billigere. At der måske ikke er nogen købere til den pris finder jeg måske ud af, men hvis det forholder sig sådan kommer tv'et op og stå hos noget familie gratis. Hellere det end at sælge det billigere ;-) // Anders Hal |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |