recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilbehør Ipad 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilbehør Ipad 3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilbehør Ipad 3
    Sendt: 01-Juli-2012 kl. 19:10
Hey hey, jeg overvejer om jeg skal anskaffe et cover til Ipad 3. Skal det være det org. eller andre forslag? Derudover om nogle kender et ikke for dyrt beslag til bilen?

En ting jeg skal have er en oplader til bilen, ville være rart den kan bruges til andet. Forholdsvis mange forskellige på markedet, så tænkte bare lige om nogle kunne anbefale det ene eller det andet?

Andre gode ting/tilbehør man bør få fat i?

pfh manne tak
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2012 kl. 21:11
Jeg har købt Puros Zeta cover til min. Det er ret lækkert. Det gør det dog sværere at sætte i bilen, da holdejer skal have plads til coveret også - det man ikke anbefales at pille dette cover af for tit.

Du kan blot købe en cigaradapter med et USB stik og bruge det medfølgende kabel fra ipad'en til at oplade den med. Du skal dog kunne trække 10 W for at kunne oplade den.

Andet lækkert tilbehør kunne være en Apple TV, så du kan streame indholdet fra ipad'en over i dit TV og dit anlæg (via optisk forbindelse til lyden).
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2012 kl. 21:15
Købte min usb oplader i Netto - Specs: 5V - 2100 mA. Så den må være egnet til din iPad.

Nå ja, så kostede den 25 kr LOL

Redigeret af Kampus - 01-Juli-2012 kl. 21:16
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2012 kl. 21:28
Takker. Har to af disse stik og 12v i det ene i bil. Funker fint til iPhone 4
Men iPad skriver den ikke oplader ligesom den gør hvis jeg prøver via pc. Kan man ikke det?
Tænkte også på højtaler Dock til både pad og iPhone.
Forslag?
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2012 kl. 21:45
Du skal have en usblader som kan levere nok power, jeg har købt en tomtom universal charger http://www.dustin.dk/product/5010598870/tomtom-high-speed-car-multi-charger/?csref=Prisjamforelse_Pricerunner_1837&s=b#intcmp=bus_sel den kan levere nok via high speed usbstikket på siden
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu