|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hør nu lige N-D og Henrik, meget betænkeligt af jer. I princippet var der ikke noget jeg hellere ville end at købe det selv. Men jeg har ikke plads til det set-up, og i forhold til rummets størrelse ville det være gak. Desuden er jeg ret godt tilfreds med mit nuværende set-up. Og mine Elac skal bestemt ikke ende sine dage som ganghøjtalere. |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Nu skal vi jo også huske at glæd sig over det vi har
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Helt klart - men det er nu et super tilbud hvis man lige står og mangler et set-up |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
Damm ser sku lækkert ud, og det nuværende system kunne godt trænge til en opgradering.
Men tillykke til Hother med hans nye højttalere, mon ikke dette sæt står i hans stue om ganske få dage. ![]() Redigeret af lahan - 23-Maj-2009 kl. 15:50 |
||
![]() |
||
![]() |
|
[QUOTE=lahan] Damm ser sku lækkert ud, og det nuværende system kunne godt trænge til en opgradering. Tak for lykønskningerne. Godt nok overvejer jeg et par nye surroundhøjtalere - til efteråret. Men jeg beklager lahan det dejlige Pioneer sæt kommer desværre ikke ind i min stue |
||
|
||
![]() |
||
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
|
Hvis det er samme sæt som det her: http://www.crtv.dk/produkter/hoejttalere/surround-hoejttaler saet/pioneer-s-lx70-bom5 så er det da ret billigt? |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |