|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Jeg tror ikke du ku have gjort det bedre. Jeg koebte Sonic til 119 tror jeg og havde FIFA 08 liggende og byttede til LBP. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
lpnielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Hej Er der nogen som ved om tilbuddet på LBP stadig gælder? På reklamen står der 20 oktober, men jeg kan se på EB's hjemmeside, at det først er ude d. 7. november? |
|
Mvh
LPN |
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
Jeg mener ikke der var nogen dato på den poster jeg så i Aalborg Storcenter - der
stod vist blot at det skulle gøres inden LBP blev frigivet. |
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() |
det gælder til den 6 Novenmber var der nede i dag og lave en handel.
|
|
![]() |
|
Vinkel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Det kan jeg bekræfte, har også bestilt et stk i dag, i EBGames. Byttede Harry Potter og Beowolf :) |
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
Hentede mit LittleBig Planet spil i dag.. Pris 99+99 (Harry Potter og Beowolf fra coolshop) +9 kr cash. :-)... jeg takker for info.. Redigeret af niepe - 07-November-2008 kl. 18:34 |
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
Et par kolleger forsøgte at bruge tilbuddet torsdag, men da havde EB Games i Aalborg ændret betingelserne, så det skulle være PS3
spil... Så de endte vist med at betale 2x140+9 - stadig en pæn besparelse, men vi gjorde jo heldigvis et bedre køb ![]() |
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |