|
tilbud i elgiganten på bærbar pc |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kimc88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2014 kl. 09:59 |
![]() hej se lige foto. nogen der kan hjælpe mig med mine spørgsmål her. er den pengene værd? ville jeg kunne med tiden sætte en SSD i den? vil jeg kunne sætte mere rem i den? har den USB 3,0? skal bruge den til skole og lidt videoredigering. på forhånd tak for hjælpen |
|
![]() |
|
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til Prisen Ja
Ja Ja Ja Men afhængig af hvor meget du skal bruge den til video redigering og hvor seriøst det er. så kan vi jo altid diskutere om det er den rigtige pc , MEN hvis det er din komfort zone mht pris. så er det en ok pc Redigeret af TiXe - 01-Marts-2014 kl. 10:21 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
Du vil utvivlsomt kunne sætte en SSD og mere RAM i den. M.h.t. USB 3.0, prøv at Google det.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
og husk lige på selvom der står der er 300 stk i hele landet, så får hver butik sikkert kun 3-5 stk
|
|
![]() |
|
kimc88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2006 Status: Offline Point: 237 |
hvad skal jeg Google? har prøvet men kan ikke finde den her pc og hvad med HDMI? |
|
![]() |
|
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
den her har samme model nummer :
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablet/barbar-computer/ACNXMFSED003/acer-aspire-e-serien-15-6-barbar-computer Så du kan 99% regne med at computerens kabinet og porte er sammenlignelig med den i tilbudet det er højst sansynligt ram osv der er ændret i den Der laves næsten ikke pcer uden HDMI og USB3 mere så tror ikke du har noget at frygte der |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |