recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tilbud på pioneer 60", eller projektor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettilbud på pioneer 60", eller projektor?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9442
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 15:46

Oprindeligt skrevet af Zepp Zepp skrev:

Han snakkede dog også noget om, at en pixelfejl ville brænde ud og blive sort, men det er ikke sket endnu kan man sige.
Det lyder godt. Det glæder jeg mig til.

Nu er mit tv 6 år gammelt, og den lysende pixel er der stadig. Snakkede han noget om hvor længe der ville gå før den brænder ud ?

Til top
THMhome Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2008
Sted: Silkeborg, DK
Point: 541
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Zepp Zepp skrev:

Han snakkede dog også noget om, at en pixelfejl ville brænde ud og blive sort, men det er ikke sket endnu kan man sige.
Det lyder godt. Det glæder jeg mig til.

Nu er mit tv 6 år gammelt, og den lysende pixel er der stadig. Snakkede han noget om hvor længe der ville gå før den brænder ud ?

Normalt har et panel en levetid på ca. 100.000 timer. Så det må være der omkring  Bare kom i gang med at få brugt dit TV.

M.V.H.

THMhome

Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-April-2006
Point: 575
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

En lysende grøn pixel vil normalt blive dækket af Pioneer, så medmindre der er tale om parallel-import giver det ikke mening at butikken forsøger at sælge den billigt.

Når du skriver "normalt", er det så fordi du har været ude for at nogen har fået dækket en grøn pixelfejl?

Jeg spørger fordi jeg også har en enkelt grøn piixelfejl ca. 20 cm til højre for midten af skærmen. Jeg kontaktede den Expert hvor jeg havde købt den, som så igen snakkede med en servicechef fra Pioneer. De ville ikke bytte TVet idet de henvistede til manualen, hvor det står at pixelfejl er en "normal" følge af teknologien I bund og grund synes jeg det er helt forkert, idet man jo først læser forbeholdningen i manualen, når man har købt TVet. Desuden forringer det jo gensalgsværdien helt vildt. Det er selvfølgelig også vildt generende, specielt ved film.

Pixelfejlen er desuden MEGET synligt, også ved min siddeafstand på ca. 4m.

Til top
baekgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2009
Point: 502
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 16:42
tegn dog en securator forsikring, og så meld til dem at der er en pixel fejl om et par uger. De dækker, medmindre at der står i dit købs bevis at der er en pixel fejl. Men ved så ikke om de dækker demoer.
Til top
Sschmidt Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-December-2007
Point: 379
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2009 kl. 14:20

Oprindeligt skrevet af baekgaard baekgaard skrev:

tegn dog en securator forsikring, og så meld til dem at der er en pixel fejl om et par uger. De dækker, medmindre at der står i dit købs bevis at der er en pixel fejl. Men ved så ikke om de dækker demoer.

Ja, det er jo så opfordring til forsikringssvindel...

/Steen

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu