|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gubbi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-April-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 26-Maj-2010 kl. 22:59 |
For dem der endnu ikke måtte have set det er der oprettet en tråd på flatpanels.dk med et link til et fælles købstilbud på SAMSUNG UE40C8705 + BRATECK LED VÆGBESLAG til 13.495,00. (På lager uge 23/24).
Linket til shoppen er her: http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1140
Linket til tråden på flatpanels.dk: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=101908#101908
Ønsker man hellere at få en Samsung Wireless Dongle istedet for beslaget skal man skrive dette i feltet "bemærkninger" når man bestiller. Redigeret af Gubbi - 27-Maj-2010 kl. 11:54 |
|
![]() |
|
barfodcph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Er det billigt?
|
|
![]() |
|
barfodcph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Er det originalt beslag?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er noget i retning af 1700 der gives i rabat 1000 på skærmen og så kommer ophænget med, som koster noget i retning af små 700,-. Det er angiveligt vanskeligere, at få store rabetter på 40" end de større modeller, idet de for den brede masse betydelig mere populære og således ikke ligefrem svære at komme af med.
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej, jeg tror ikke at ophænget er originalt - jeg ville forvente, at forretningen ville skilte eksplicit med det i så fald.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
Ja, det er billigt. Jeg har i forrige uge givet 14500kr.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |