|
Tilbud: Squeezebox ny i Elgiganten 999,- |
Besvar |
Forfatter | |
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Juli-2012 kl. 17:37 |
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/streaming/LTSQBOXDUET/logitech-squeezebox-duetSateme et godt tilbud...
|
|
ekelund
Guld medlem Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1418 |
Funktioner
Tak(0)
|
har nu ofte været til den pris
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Af nysgerrighed, er den noget værd uden en nas med musik på?
|
|
HH2
Bruger Oprettet: 24-December-2009 Status: Offline Point: 190 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej jeg har ikke ikke nogen nas, men jeg har en PC der kører mediecenter. Der er tænt eller i dvale så den kan vågne over lan. Jeg han min og kærstens musik til at ligge på den pc og den kører server for Squeezeboksen Jeg er glad for min Squeezebox til at høre radio, podcast og vores musik samling på i køkkenet... Henrik
|
|
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/ |
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjah, det er vel en vurderingssag... Hvis man ikke så tit hører musik, kan man vel godt køre med HH2's løsning... Den kan godt køre netradio uden en tændt pc eller NAS. Men min nas kører alligevel altid sååhh...
|
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
duet er ikke særligt god. jeg havde masser af bugs, netudfald og langsom browsing. derudover er lydkvalitetens ikke så god. fjernbetjeningen er lygegyldig da smartphone appen er bedre.
vil hellere gå efter en touch eller en brugt classic v3
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mener at hovedparten af de bugs der var det første års tid er luget ud og boksen egentlig kører ganske udemærket nu. Mht lydkvaliteten skal man overveje, hvilket setup man har mht forstærker, DAC og højttalere da de stumper alligevel skal være af en vis kvalitet inden forskellen i lydkvalitet mellem eks. Classic og Duet afsløres.
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for jeres svar. :)
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1217 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg har kørt med en duet gennem det sidste års tid med nyeste opdateringer, og her fungerer det altså ret godt uden problemer med at finde noget eller ventetid via fjernbetjeningen.
/ask |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |