recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilføj analog kanal til favoritliste (panasonic)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilføj analog kanal til favoritliste (panasonic)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skinner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Maj-2009
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skinner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilføj analog kanal til favoritliste (panasonic)
    Sendt: 14-November-2012 kl. 23:25
Hej alle

Er det muligt at tilføje en analog kanal til ens favoritliste på et panasonic P42ST50Y?

Ligenu bliver jeg nød til at skifte mellem analog signal og dvb-c signalet for at jeg kan se ARD.

Jeg ville gerne have tilføjet ARD til min favoritliste, så tv'et selv lavet dette skift.

Jeg kan se at samsungs tv kan gøre det, så må panasonics da også kunne.

Håber I kan hjælpe mig

Mvh. Jacob
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 00:43
Oprindeligt skrevet af Skinner Skinner skrev:

Hej alle

Er det muligt at tilføje en analog kanal til ens favoritliste på et panasonic P42ST50Y?

Ligenu bliver jeg nød til at skifte mellem analog signal og dvb-c signalet for at jeg kan se ARD.

Jeg ville gerne have tilføjet ARD til min favoritliste, så tv'et selv lavet dette skift.

Hvorfor anvender du ikke blot DVB-C digitalt til alle kanaler? 

På et så rimelig stort og godt fjernsyn er der da liden mening i at se analoge kanaler.  De analoge kanaler opretholdes jo kun for at give kunderne lidt tid til at få udskiftet de gamle forældede og ofte meget  strømslugende analoge fjernsyn.

Lars   Smile
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 01:37
Oprindeligt skrevet af Skinner Skinner skrev:

Hej alle

...
Mvh. Jacob

Du her en anden tråd kørende
,  og den skulle du have holdt dig til i stedet for at oprette en ny.
Du kan se mit svar der.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Skinner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Maj-2009
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skinner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 08:56
Grunden til at jeg vil bruge det analoge signal side om side med dvb-c signalet er at jeg ikke kan finde ARD på dvb-c, men godt på det analoge signal.

Men jeg kan se, at det ikke er muligt at kombinere både analoge og digitale kanaler i ens favoritliste, så indtil jeg har fundet ARD på dvb-c, så må jeg skifte.

Jeg siger tak for svarene indtil videre.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu