|
Tilføj analog kanal til favoritliste (panasonic) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skinner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Status: Offline Point: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-November-2012 kl. 23:25 |
Hej alle
Er det muligt at tilføje en analog kanal til ens favoritliste på et panasonic P42ST50Y? Ligenu bliver jeg nød til at skifte mellem analog signal og dvb-c signalet for at jeg kan se ARD. Jeg ville gerne have tilføjet ARD til min favoritliste, så tv'et selv lavet dette skift. Jeg kan se at samsungs tv kan gøre det, så må panasonics da også kunne. Håber I kan hjælpe mig Mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor anvender du ikke blot DVB-C digitalt til alle kanaler? På et så rimelig stort og godt fjernsyn er der da liden mening i at se analoge kanaler. De analoge kanaler opretholdes jo kun for at give kunderne lidt tid til at få udskiftet de gamle forældede og ofte meget strømslugende analoge fjernsyn. Lars ![]() |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Du her en anden tråd kørende, og den skulle du have holdt dig til i stedet for at oprette en ny. Du kan se mit svar der. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
Skinner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Status: Offline Point: 75 |
Grunden til at jeg vil bruge det analoge signal side om side med dvb-c signalet er at jeg ikke kan finde ARD på dvb-c, men godt på det analoge signal.
Men jeg kan se, at det ikke er muligt at kombinere både analoge og digitale kanaler i ens favoritliste, så indtil jeg har fundet ARD på dvb-c, så må jeg skifte. Jeg siger tak for svarene indtil videre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |