|
Tilføj FM bånd |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2017 kl. 21:28 |
Jeg er på Yousse netværk, og i den forbindelse har de jo langt FM båndet ned for mere plads til Data, kan jeg ikke tilføje de radio kanaler ind over mit anlæg igen ved min fordeler? evt mellem Data fordele og tv? Lige nu ser det det ca sådan her ud Kabel ind Fordeler til DATA/TV Her vil jeg gerne have mit FM bånd tilbage i kredsløbet :) TV i Triax 8 kanal antenneforstærker Kan det dannes? ![]() Redigeret af Benjamin7 - 13-Oktober-2017 kl. 11:55 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der kan IKKE fås FM ind på kablet, frekvenserne er der stadig de bruges bare til andet formål,(internet), det er jo netop derfor at de blev nedlagt til Radio. Så glem det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du kan finde alle kanaler på Internet Tune-in.
Eller gør som os andre og invester i en Dab+ Radio. Fås i alle prislag |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Efter det er skille fra i den første fordeler, der er den del af bånde jo ikke i brug, jeg tænker det kan da ikke passe jeg ikke kan sidde en UHF antenne på derfra og så liv....
Lidt på samme måde som en UHF & Sat combinder |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det kan IKKE gøres, da som skrevet internet er i brug på de frekvenser. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jeg tænker bare hvis jeg efter Data/TV filter smider først en FM spærre filter ind, og herefter smide en eller anden combinder på så jeg har jo dæmpet derfra, så kan jeg bare ikke se problemet :S
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
Er sådan filter er ikke effektivt nok, derudover går det ud over internet fobindelsen |
|
|
|
![]() |
|
Godt jeg har snakket med DMTonline, samt Triax, der er muligheder, og det kan lade sig gøre, jeg vender tilbage og dele hvad jeg har fået afvide.
Dette gælder kun de steder hvor hovedet kabelet kommer inde og bliver fordelt ud fra skille filter eller forstærker, så det dur nok ikke skide godt i lejligheder |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Du vil nok finde ud af at i aller bedste fald er det dårligt og giver netproblemer. |
|
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 980 |
Jeg har også mine tvivl, men lad os endelig høre om resultatet. Det kunne være lækkert hvis det kan lade sig gøre.
![]() |
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 791 |
Mon ikke det virker? F.eks. MFC 106 fra Triax dæmper 20 dB. Kombineret med tv/data-filteret, kommer den samlede dæmpning op i nærheden af 70 dB.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
Hvad vil du bruge som FM spærrefilter? For at være ekstra sikker på ikke at sende snavs retur til Yousee skal du muligvis også have en isolationsforstærker (uden returvej) imellem TV udgang og spærrefilter.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |