|
Tilføj FM bånd |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jørgen T MEN
Jeg valgter faktiske og afbestille det hele da jeg troer dette her virker, faktiske det meste simple Efter data spliteren har jeg sådan set brugt en TES02, ved godt der er 1 In / 2 Out, men bruger den bare "Forkert", har smidt antenne ind på den ene udgang, og fælles antenne ind på den anden, og i "in" er så i forstærkere indgang og herfra fordelener den. så i teorien skulle dab være der, men skal nok fange den ud af TV udgangen lige umildbart Det lader faktisk til at virke, alle kanaler er her stadig, og modemmet sidder ikke ud, og har mine 80/10 igennem arbejde fint linket med min 500/500 fra Waoo privat, så ingen bøvl forløb. har lige PT bare et stykke kobbe rundt om en pind, men antenne er på vej :) Redigeret af Benjamin7 - 13-Oktober-2017 kl. 17:45 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 791 |
Du skal bare være obs på, at du med den opsætning sender FM-signalet
direkte ud i Yousees net, hvis du ikke har et nyt tv/data-filter (204
MHz returvej).
FM-båndet er jo en del af den nye returvej ude i kabelnettet. Der betyder også, at hvis du har/får en nabo med DOCSIS 3.1, så vil hans internet gå i din radio :) |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Jeg kan ikke tro at YouSee vil kunne lide den opstilling!
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |