|
Tilføje nye kanaler på Sony |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2012 kl. 18:02 |
Hejsa.
Har et sony tv. Ville lige søge efter nye kanaler som der er kommet på vores antenneforening. Nu ligger alle kanaler ikke i den rækkefølge som jeg havde før. Kan man virkelig ikke søge efter nye kanaler , og så selv ligge de nye ind hvor man ønsker det? |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger selv et Sony W4500 på YouSee og på det bliver nye kanaler automatisk tilføjet på første ledige plads. Det er så en simpel sag at flytte dem hen, hvor man ønsker det. Det har derfor ikke været nødvendigt med ny kanalsøgning de gange YouSee har lavet ændringer. Det kræver, at man har Auto service slået til under Digital opsætning -> Teknisk opsætning.
Jeg mener ikke man manuelt kan tilføje kanaler på mit W4500.
Jeg ved ikke, om det måske er anderledes på nyere Sony-modeller.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |