|
Tilføje sub til b&w mm1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2016 kl. 18:22 |
Hej. jeg har lige købt b&w mm-1 til pcen. Kan jeg tilføje en sub på en måde? Jeg har en b&w as2 stående. kan den kobles til en måde? savner lidt dybde :)
Bundkort Ga-z97N-gaming 5 / lydkort http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4999#ov Redigeret af stillersen - 21-Februar-2016 kl. 20:10 |
|
![]() |
|
smokey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan du ikke
![]() |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Hmm, er ret sikker på der findes en løsning. Self kunne man sætte en forstærker til den ven igennem. Men det er for bøvlet. Måske der findes en simpel billig måde? :D
|
|
![]() |
|
Ham her kan, hvordan kan jeg?
Jeg har microsoft windows 10 https://www.youtube.com/watch?v=Jxc1-B4oLMI |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Fordi han bruger både USB og hovedtelefonudgangen på samme tid.
Om man kan det i Win10? Aner det ikke..... Klaus |
|
![]() |
|
Klause, du er Platin medlem herinde du ved hvad der skal gøres
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Ja, der er flere løsninger, det er ikke alle der er lige elegante.
Den simple, der med garanti virker: På dit budkort er der lydudgange, træk et kabel fra dem til sub og højttalere i stedet for USB kablet og brug minijack indgangen i dine højttalere. Den lidt mere avancerede, der er afhængigt af driverne til lydkortet. forbind højttalere via USB og sæt sub til bundkortets analoge udgang. Du skal så finde en måde at "tøjre" begge lydudgange sammen i driverne. Hvordan det gøres ved jeg ikke. Uanset metode, så kan du ikke længere bruge knapper på selve højtalerne og fjernbetjening dertil. Klaus |
|
![]() |
|
Tak for det lange svar, jeg kan hører at det er alt for bøvlet. Så jer valgt og
Sætte subben til salg |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |