|
Tilgå ds photo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2014 kl. 20:30 |
Hej
Jeg har lige taget nogle billeder til en barnedåb. Jeg kunne så godt tænke mig, at give dem lov til at tilgå min NAS så de kan hente deres billeder, men KUN den mappe med deres barnedåb ingen andre. Hvordan gør jeg det? |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Du kan læse om det her http://www.synology.com/da-dk/support/tutorials/503 Jesper |
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Tak
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
Du kan i Photostation både lave brugere og det er også mulighed for at password beskytte hele gallerier.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |