recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilgå Mobilt bredbånd udefra.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilgå Mobilt bredbånd udefra.

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

Hvis det er NAT, så kan du jo se din ip og prøve at pinge den. Hvis den kan pinges, så kan du slukke for dit modem og se om den bliver ved med at kunne pinges.

Det er nok den mest pædagiske test jeg lige kan komme op med.

Hvis der ikke benyttes NAT, så kan du gøre brug af dynamisk dns.

I så fald kan jeg anbefale duckdns.org

hej jeg kæmper med den sammen opgave
nå jeg ser min ip med myip for jeg en adresse og når jeg tjekker i min router så for jeg en anden.
jeg vil meget gerne kunne tilgå min hjemme computer udefra hvordan gør jeg lige det?

Det går an på hvad du skal... Tilgå hjemme computeren, det kan gøres via Teamviewer.

hvis nu jeg vil bruge teamviewer skal der så ikke være en ved hjemme pc for at give adgang?

Du kan opsætte en "TeamViewer Host" som kan hentes fra download sektionen på deres hjemmeside. Den kan du sætte op med en personlig adgangskode og den starter som en service i baggrunden. Så det kræver kun du husker dens 9 cifferet nummer og din adgangskode.
TeamViewer Host kører som systemtjeneste, tillader en permament adgang til fjernsystemer, inkl. logon/logout og fjerngenstart – ideelt for servervedligeholdelse og hjemmekontor.

I øvrigt: I modsætning til de fleste udbydere kommer der ikke ved TeamViewer nogen ekstraomkostninger til installerede hosts - du køber kun supportlicensen og kan dermed ubegrænset installere TeamViewer!

hvad menes der med det? at det koster penge? Cyberguyen?

hvis man installer host på hjemme pc så kan jeg styre den ude fra uden problemer?
Mvh
Svsommer
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 20:46
TeamViewer kan så vidt jeg ved benyttes gratis til privat brug.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 08:07

Det lykkes ikke med Oister.

Overvejer nu om jeg skal skifte til 3.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 16:33

TeamViewer kan så vidt jeg ved benyttes gratis til privat brug.

det lykkes at tilgå min hjemme pc med teamviewer og det er ganske gratis
så det vil være min løsning at tilgå mine optagelser på
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 20:37
Hvad kaldes den form for ip håndtering ved mobilbredbånd?
Mvh
Svsommer
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu