|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
![]() |
|
Nej jeg kører med dynamisk IP.
|
||
![]() |
||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|
Men er det et problem?
|
||
![]() |
||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|
Nu har jeg så oprettet en account. Så forestiller jeg mig at man logger på www.dyndns.com fra et andet netværk og hvad gør man så her for at komme på nas'en?
|
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Du kalder din nas med det navn, som du har lavet på dyndns
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Skal DDNS også aktiveres i routeren?
|
||
![]() |
||
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() |
|
Du skal lave portforwarding i din router for de services du vil tilgå udefra. Bemærk at ikke alle routere tillader at du tilgår ydersiden indefra. Hvis din router ikke gør, kan du ikke teste det fra samme net som hvor din NAS er. |
||
![]() |
||
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() |
|
Nej, der er kun én enhed der skal opdatere dyndns. Det virker fint med Qnap NAS. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Min DIR-655 kan lave Port Forwarding men jeg har lige brug for lidt hjælp her. Enten kan man lave Port Forwarding ved at vælge en application fra drop-down listen (og her figurere DDNS ikke) eller også så kan man selv navngive en regel. Hvad gør jeg her?? Så kan/skal man indtaste følgende: IP adresse, TCP/UDP, Inbound filter og Schedule?????
Redigeret af Nicoleif - 04-September-2009 kl. 18:16 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du skal ikke portwarde DDNS - kun indkomne services, så som FTP, Web File Manager, Download Station, Multimedia Station osv. Ja, du skal lave manuelt opsatte forwardings, med Port, intern IP adresse, UDP/TCP - du behøver ikke schedule med mindre der kun skal være åbent i bestemte tidsrum. Jeg har ikke selv en DIR-655 og kender den ikke specifikt. Redigeret af Duelund - 04-September-2009 kl. 18:24 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvordan laver jeg så portwarding på DynDNS.com (hvor jeg har oprettet accounten)? Og hvrdan finder jeg frem til Port, intern IP adresse, UDP/TCP? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er der ikke nogen der kan hjælpe med Port Forwarde i min DIR-655? Hvilke port skriver man ind ved TCP / UCP ????
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Som jeg skrev - du skal IKKE portforwarde DDNS - der laver din NAS en udgående forbindelse. Det er kun indgående forbindelser der skal portforwardes. Du kan se portnumre for hver service i NAS administrations menuen. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |