|
Tilgå sin TC, fra sin Iphone/ipad hjemme/udefra ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2012 kl. 18:27 |
Hej
Jeg håber I kan hjælpe. Jeg har hentet denne app til min iphone/ipad og vil så gerne kunne tilgå mine filer som ligger på min TC, både udefra og hjemmefra. Jeg har fundet denne guide, men aner ikke, hvordan jeg lige skal gøre ? http://08software.com/products/8player/3g Håber der er nogle der kan guide mig igennem, hvad jeg skal gøre på min Time Capsule ( Min TC er sat som "router" ) , da jeg har forstået man skal noget med porte og fast ip-adresse . ? HJÆLP !! ( Det skal self ende sådan, at jeg ikke behøverm at have en pc stående tændt derhjemme og bare kan streame direkte fra min TC, som er herhjemme. |
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen der ved, hvordan det skal opsættes på TC og i app. ?
![]() |
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |