|
Tilgin hg 2380 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wanthai ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2015 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Maj-2015 kl. 10:56 |
hej, jeg har lige fået fiber bredbånd fra Bredbånd nord. De har udleveret en Tilgin HG 2380 Router.
Jeg har min egen webserver, og forøgte defor at ætte den op, men den held. Jeg håber der er nogen herinde der kan hjæle mig med at får åbnet mine oprt til www port 80 ftp port 21 smtp port ? MIN STATISKE IP 77.68.233.151 IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 192.168.1.140 Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255. Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.1.1 DHCP Server . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1 men jeg kan ikke få det til at fungere |
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kender ikke lige den router, men kontakt Bredbånd Nords kundeservice, da de sikkert ved, hvo'n det gøres.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
ja, jeg kontakter dem i morgen. Det er ikke til at atte at en router kan volde så mange problemer.
|
|
![]() |
|
Jeg fik den forklaring hos BREDBAANDBORD at de har lagt beslag på port 80, og at jeg derfor ikke kan bruge den port, men må anvende en anden til min server.
Problemet er at den port er den eneste min server vl acceptere at lytte på, det er også standard port for HTTP, så det er ikke særligt flaterende for udbyderen at lgge besag på den port. Det ser ud som om at nogle af portene til serveren er åbne, men da jeg ikke kan køre mit GUI er det svært at kontroæere. Forsøger jeg ig med http://mxtoolbox.com får jeg det resultat at det ser ud til at HTTP, HTTPS, SMTP ikke er åbne. 4 Problems |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
Så sætter du port forward op fra wan port 81 til Lan ip port 80
Klaus |
|
![]() |
|
Hej KlausDM
Det har jeg aldrig prøvet før, hvordan gør jeg? ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
Mon ikke det er noget lig det der foregår her?
https://www.youtube.com/watch?v=zmPUpA3z2hc Source port = 81 destination port = 80 Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |