|
Tilkobling af soundbar |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Boeniz
Bruger Oprettet: 03-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er tydeligvis et eller andet, jeg misser. Jeg har lige forsøgt igen, og kan ikke få lyd igennem ved at tilslutte soundbar til en anden HDMI-port end ARC. Så snart jeg forbinde i ARC-porten slåes CEC til.
TV'ets tilslutningsmuligheder (lyd): - Intern TV-højtaler - Optisk - HDMI ARC (SimpLink bliver slået til automatisk ved brug af ARC-tilslutning) - Bluetooth - WISA-højtalere - Lydudgang (Linjeudgang) - Kablede hovedtelefoner - Intern TV-højtaler + optisk - Intern TV-højtaler + kablede hovedtelefoner Soundbarens tilslutningsmuligheder: - HDMI OUT (ARC) - HDMI IN - Optical in - AUX in Måske jeg bare skal affinde mig med tingenes tilstand, når nu jeg insisterer på at benytte Hamony remoten
|
|
michael.hojgaard
Junior bruger Oprettet: 08-September-2014 Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal slå CEC til i TV'et og din soundbar skal sidde på ARC port. Hvis du vil undgå at der kan bruges CEC til din shield skal du have fat i sådan en her: Den skal sættes på det kabel der går til din shield. Med den kommer der ikke CEC igennem.
|
|
MJH
|
|
Boeniz
Bruger Oprettet: 03-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Michael. Det skal prøves
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og endnu engang forholder du dig overhovedet ikke til den problemstilling, som OP har! Og kommer med ligegyldige informationer om dit eget setup, som ingen relevans har.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |