|
"Tillad alle cookies" HELE tiden |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skiltet med cookie-accept blev midlertidigt taget ud af drift i går, indtil vi har styr på hvorfor det fejler nu. Hvis der fortsat opleves fejl, må det være noget browseren gemmer i lokal cache. Prøv at rydde browser cache for Brave Browser. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nope ....
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Må være et lokalt problem hos dig, har lige installeret brave browser på min t3 med Android 8 og har ingen problemer
|
||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er muligt ... men det ændrer ikke det faktum, at en ændring jeg ikke har haft indflydelse på negativt påvirker min oplevelse på recordere.dk, så jeg tager da bare en pause, indtil der kommer styr på det. Håber vi ses snart.
|
||
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er svært for recodere.dk at få styr på det der sker på din computer.......
Klaus
|
||
anoz
Super bruger Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også stadig problemet på iOS og Safari... historik og webstedsdata er ryddet.
|
||
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
||
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
|
Åbenbart ikke, kvikke ..... for nu kører alting som det plejer igen Redigeret af jacobe - 02-Januar-2020 kl. 19:20 |
||
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |