recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tillykke med de 90 B&O år
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tillykke med de 90 B&O år

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tillykke med de 90 B&O år
    Sendt: 17-November-2015 kl. 12:58
Stort tillykke til Bang og Olufsen med de 90årClap . Jeg håber, I overlever mange år endnu. Verden har brug for folk der tør at tænke anderledes og være nyskabende (innovative på nydansk)
Alt godt herfra og så må jeg desværre til at luge ud i min samling af jeres ting.Cry


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 13:55
Ja tillykke!

Mine første pladespillere og en båndoptager var fra B&O. Herefter rakte checkhæftet ikke til jeres produkter, what a shame!
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 14:34
Hej Kampus
Det er måske nok også en af grundene til at det ikke går så godt. Læste et sted hvor man havde lavet en samligning med hvor mange % der skulle bruges af ens løn i 70'erne og så nu for at kunne købe et B&O produkt. De er steget betydeligt så du er ikke alene om at måtte melde pas.
Alt godt herfra
Til top
Deumer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 18-Marts-2015
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deumer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 16:52
Ja det er utroligt de ikke har vendt bugen i vejret endnu, at fortsætte med at sælge svinedyrt designer elektronik i en tid hvor der hele tiden kommer nyt til og til konstant dalende priser, er jo i sig selv imponerende...sindsygt, men imponerende....men jeg vil blive mere imponeret hvis de når at blive 100 
Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 20:35
Godt gået af et dansk firma, med lyd & billede i top, design og betjening ligeså.

Absolut produkter som alle burde opleve, om ikke andet så bare i den nærmeste B&O butik.

Mit nyeste køb Beoplay S3, en lille højttaler der spiller godt, med både pris og størrelse taget i betragtningBig smile
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
Kildemand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-August-2015
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kildemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2015 kl. 08:54
Det er vidst mange år siden B&O har leveret billede og lyd i topklassen. Designet må være en smagssag.

Men 90 år er godt gået.
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2015 kl. 13:18
Nu har forskellige designere sat deres præg på B&O og efter dem har det så været op til ingeniørerne at få det til at passe.Noget er blevet rigtig godt og noget aldrig godt. Personligt har jeg ikke været til deres design efter Jacob Jensen og David Lewis. Men brugervenligheden har altid været i top
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2015 kl. 14:21
Man kan da vist godt sige de kan levere lyd i den absolutte topklasse med deres nye Beolab 90? Har godt nok ikke hørt den, men har visse forventninger om at den spiller rimelig ok
Til top
Kildemand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-August-2015
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kildemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2015 kl. 16:01
Mon ikke de fleste producenter kan levere toplyd til de 500.000,- Beolab 90 koster. 

Håber Dynaudio lavet et sæt aktive højttalere til de penge og så klasker beolab 90 godt og grundigt.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2015 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af Kildemand Kildemand skrev:

Mon ikke de fleste producenter kan levere toplyd til de 500.000,- Beolab 90 koster. 

Håber Dynaudio lavet et sæt aktive højttalere til de penge og så klasker beolab 90 godt og grundigt.

Det kræver så nok de bliver ligeså dygtige mht rumkorrektionen. Ellers tvivler jeg på de kommer i nærheden. Men det er selvfølgelig kun gætterier.
Til top
Kildemand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-August-2015
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kildemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2015 kl. 20:07
Nu er det vel næppe rumkorrektionen der i sidste ende kommer an på hvor godt højttalerne spiller.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2015 kl. 20:31
I alt andet end perfekte rum, jo der vil jeg mene rumkorrektionen betyder meget. Vel også derfor man ser det brugt mere og mere i High end grej.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu