recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilmelding til fælleskøb af LT-37M60.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTilmelding til fælleskøb af LT-37M60.

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2006 kl. 21:45

Så fik jeg mig løsrevet fra mit nye TV.

Jeg fik, som skrevet tidligere, hentet mit nye TV (den sorte model) i dag.

Blev kontaktet af GodPris i morges, hvor vi aftalte at jeg betalte på deres web-site og så kunne jeg hente TV'et på JVC's lager i Tåstrup. Jeg bor 5 minutters kørsels derfra, så det var en meget bedre løsning end at sidde og vente på en fragtmand. Alt i alt en perfekt kundebetjening fra GodPris's side, så 5 stjerner, point eller hvad det nu hedder herfra

Jeg skal måske lige nævne at mit forrige TV var et JVC LT-32S60, som jeg var rigtigt godt tilfreds med. En omrokeringen af møblerne i stuen, øget afstanden til TV'et fra 3 meter til 5,5 meter og 32" var for småt. Jeg ville egentligt have investeret i et JVC LT-37S60, men prisen på M60 i fælleskøbet var for svær at modstå.

Der er helt klar forbedringer i billedbehandlingen i forhold til S60 modellen, når det drejer sig om analogt antennesignal. Den var god i S60 (Jeg har et halvdårligt signal fra den lokale antenneforening), men den er fremragende i M60. Indtil videre har jeg kun prøvet DVD via scart(rgb), men det er også fremragende.

Mit forrige JVC var sort+sølv udgaven (S60 er i udseende identisk med M60), men denne gang valgte jeg den sorte og det har jeg ikke fortrudt.
I slukket tilstand er sort+sølv uden tvivl den pænneste model, men i tændt tilstand vinder den sorte. Det er som om at rammen fuldstændig forsvinder når der er billede på og det giver en rigtig god effekt hvor der ikke er noget forstyrrende uden om billedet.

Som det måske fremgår af overstående, så er jeg rigtig begejstret for mit nye TV, faktisk overgår det langt mine forventninger. Jeg havde ikke forventet den helt store forskel i forhold til mit forige, men det er der.

Så til jer der venter, glæd jer i bliver ikke skuffet. Jeg vil nu gå ned og nyde en god DVD.

Michael

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2006 kl. 00:16

Billedeindstillinger er "Out of the box" ganske forfærdelige, kolde farver og alt forlyst, jeg behøvede faktisk ikke at tænde lys i stuen for læse i manualen , de yder absolut ikke TV'et nogen form for retfærdighed.

Så regn med at bruge lidt tid på indstillingerne, så bliver det perfekt og husk at der er seperate indstillinger for tuner og hver eneste indgang.

Michael

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7959
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2006 kl. 07:48
Det lyder spændende! Fortæl endelig mere nyt, efterhånden.  Måske kan du dele dine erfaringer med indstillingerne med os andre.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2006 kl. 21:58

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Det lyder spændende! Fortæl endelig mere nyt, efterhånden.  Måske kan du dele dine erfaringer med indstillingerne med os andre.

Har ikke mange flere erfaringer siden i går, da dagen har været fyldt med arbejde og indkøb til weekenden.

Med hensyn til opsætning så er det jo meget individuelt hvordan man ønsker sit TV'et indstillet. Nogle foretrækker at slå alt billedeforbedring fra og andre igen at slå det hele til, jeg ligger nok midt imellem.

I første omgang havde jeg jeg endeligt troet at jeg bare kunne bruge den samme opsætning som jeg var nået frem til på mit LT-32S60 TV (Det er nøjagtig samme menuer som på M60 modellen). Men det var absolut ikke brugbart, da det virker som om der er meget mere lys i M60 panelet.

Så efter første runde (Det plejer at være en proces jeg er flere uger om), er jeg nået frem til følgende (Hentet frit fra hukommelsen, jeg siddet ikke ved TV'et).

• Farverne sættes til normal
  • Brigth 1, Brigth 2, Kontrast ca. i midten eller lidt under
  • D.I.S.T. på auto
  • Noise reduction på minimum
  • De resterende billedeforbedrings-features på ON

Bemærk at overstående er til antennesignalet, hvis vi snakker DVD, så har jeg slået alt billedeforbedring på OFF eller MINIMUM.

Jeg skulle gerne modtage en JVC DR-MH300 i næste uge og så skal HDMI afprøves. Men hvis der ellers er noget i vil vide, så bare spørg.

Michael

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2006 kl. 17:53

Nu er det så også afprøvet med fodbold og ishockey.

Dens Clear Motion Drive virker perfekt, der er ingen skygger efter efterslæb, ikke engang de kraftige panoreringer der er i ishockey volder den problemer, så absolut godkendt.

Michael

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 15:55

Nyt vedr. Sølv+sort model;

Umiddelbart er meldingen følgende:

Noget nyt om sølv+sort modellen?

Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

Den er meget svaer, alle land vil have den i helt sort, saa der er ikke nogen umiddelbar produktion i kombi-modellen, kan i ikke overveje den helt sorte.

Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

Jeg havde faaet dem hjem hvis det var muligt.

- Så det ser ikke ud til at være muligt at få den i kombi-farven. Det forlyder jo dog også at den helsorte model er meget flot - og måske også forbedrer oplevelsen af et billede med god kontrast.

Thorvald.
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 19:11

- Så det ser ikke ud til at være muligt at få den i kombi-farven. Det forlyder jo dog også at den helsorte model er meget flot - og måske også forbedrer oplevelsen af et billede med god kontrast.

Bemærk at den sorte er ikke ensartet sort over det hele. Rammen omkring selve panelet er blankt, mens resten af kabinettet er mat, hvilke giver en flot effekt.

Og nej der ingen generende genskin fra den blanke del.

Michael

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2006 kl. 13:20
Det ser alligevel ud til at der er en chance for at vi kan få sølv+sort modellen til medio april!!

Thorvald.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2006 kl. 09:31

Antal tilmeldte p.t.: