|
Tilslut Beogram 8500 med 7 polet DIN til Phono |
Besvar |
Forfatter | |
Claus Bagge-P
Junior bruger Oprettet: 17-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Juli-2015 kl. 17:22 |
Hej Peter!
Som ønsket indsætter jeg lige vores interne snak herunder, da den jo nok har interesse for andre :-) Mit problem var at tiislutte en Beogram 8500 med et 7 pin DIN stik til min Onkyo forstærker. 1. Problem Det var ikke muligt at finde en 7 polet DIN til Phono adapter. LØSNING: Det viste sig at de 2 øverste ben (Beolink ben) havde en lillebitte kerv som på brilleskruer. Jeg kunne derfor nemt med en lille skruetrækker skrue de to unødvendige ben ud - de havde nemlig også gevind og kom nemt ud. 2. Problem De eneste DIN Phono adaptere jeg kunne finde var uden separat stelkabel - hvilket medførte brum. LØSNING: Jeg fandt en DIN Phono adapter med separat stelkabel her: http://www.nbradio.dk/shop/phono-til-din-5346p.html Og så var der skøn musik :-) Vh Claus
|
|
Claus Bagge-P
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |