recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilslutning af 2 højtalere LDC TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTilslutning af 2 højtalere LDC TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
osti Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Tilslutning af 2 højtalere LDC TV
    Sendt: 18-Juni-2006 kl. 10:14

Min kære bror Benny, har et "30" LDC Philips TV ca. 2 år gammelt. Lyden i de indbyggede højtalere er elendig. Han vil derfor tilslutte 2 små eksterne ht., hvordan og hvorledes kan han gøre det - (kabler - stik hvilke?). Hans svigersøn siger det ikke er muligt, og bror Benny kun kan tilslutte 6 - 8 højtalere - how comes?

Kære Lars.

Det var jo hurtig udrykning tak for det. Jeg er faktisk på vej til bror Bennys 71 års fødselsdag, og har netop talt med ham. Desværre holdes fødselsdagen ikke hjemme hos ham, så han kunne kun huske at modellen hed "noget med 75 tilsidst" samtidig sagde han, at iflg. svigersønnen kan man godt tilslutte (også) 2 højtalere med at det kræver en forstærker til højtalerne ?

Måske du kan hjælpe alligevel - ellers må jeg prøve igen når jeg har modelnummeret.

Gog søndag til dig.

Redigeret af osti - 18-Juni-2006 kl. 11:17
Oste John
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15694