|
Tilslutning af enheder til TV via receiver |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
eddiedietz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så vidt jeg er informeret understøtter mange moderne spil 4K. Du vælger typisk den opløsning du har lyst til, som tit vælges udfra hvor godt spillet køre på den valgte opløsning. Det er ikke enten eller. Man vælger udfra en lang række opløsninger. Jeg har af gode grunde ikke selv prøvet mere end 2K, men mange gamere spiller på computerskærme med større opløsning end 2K. De fleste spil køres ikke fra en disk, men fra harddisken gennem Steam f.eks. Jeg kan fornemme at du synes det er en dårlig ide at købe et 4K TV, da der ikke findes særlig mange 4K kilder endnu (blu-ray/streaming...)? Min overvejelse går på om det vil give mere mening at købe et 4K TV næste gang jeg skrifter TV til et større et på 55-65 tommer. Sidst jeg satte mig ind i TVer var inden jeg købte mit nuværende tilbage i 2010, så jeg kender ikke folks holdninger til 4K TVer og andre mere moderne features. Det er så det jeg viil til at undersøge nu. Man må jo starte et sted. :-)
|
||
![]() |
||
eddiedietz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 101 |
|
Jeg er slet ikke kommet til billedkvalitet endnu. Inden jeg en dag skal købe undersøger jeg så meget som muligt, for at vælge det rigtige TV med god billedkvalitet. Det er en helt anden sag.
|
||
![]() |
||
|
Det kan godt være det er overkill med 4K. Når jeg kigger på mit TV fra samme afstand som skærmens bredde (94 cm) ser det faktisk fint ud. Man ser først hver enkelt pixel, når man går tættere på. Jeg kommer ikke til at sidde så tæt på, selvom jeg gerne sætter en lænestol hen foran TVet når jeg skal arbejde. Så selvom TVet skulle være så stort som 60 eller 65 tommer, burde det være fint med 1080p.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |