|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anders1976DK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 22:19 |
Jeg er den (indtil videre) lykkelige ejer af en Kiss DP-558 HDR, som indtil videre har gjort det udemærket, tilsluttet med Scart til min gamle billedrørs-tv. Nu står jeg så for at skulle indkøbe et at de "nymodens" smarte fladskærms-tv Der er jo desværre ikke HDMI på min Kiss, så hvad kan jeg så bruge, når der ses bort fra de gammeldags tilslutninger. Jeg påtænker at købe et Philips 32PF9731D, som skal kobles sammen med Kiss-recorderen : http://www.kiss-technology.com/?p=558_dk&v=users Kan jeg forvente at få et ordentligt billed, med de tilslutninger jeg har på min Kiss HDR, el. skal jeg påtænke at sælge den, og købe en HDR der har HDMI ? |
|
![]() |
|
Joho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: 2100, Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Da produktarkene angiver at din DP-558 har component (YPbPr) udgang og din kommende 32PF9731D har en tilsvarende indgang, kunne du i første omgang måske nøjes med at købe at component kabel og se om det evt. er en forbedring i forhold til dit nuværende Scart (RGB) ? For hvis du stadigvæk ønsker en optager med Kiss'ens ekstra funktionaliteter (netværk osv.) er der er jo pt. stadigvæk ikke noget klart alternativ (desværre). |
|
Med god hilsen
John |
|
![]() |
|
Anders1976DK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Det er ene og alene afspilningen af DVD-plader jeg ønsker bedst mulig billedkvalitet på. Vi optager så lidt, at alle de mange ekstra funktioner der er på Kiss´en, alligevel aldrig bliver taget i brug.
Jeg "fik" recorderen i forbindelse med en forsikringssag i Merlin, hvor jeg dengang mente at større harddisk var bedst, fremfor HDMI, men jeg er jo siden blevet klogere..... ! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |