|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() Sendt: 10-Januar-2006 kl. 19:46 |
Hej Jeg har prøvet at søge hjælp i div. htpc fora. men uden held. Jeg har sat min htpc til mit jvc LT37s60 LCd tv men der sker intet. Jeg har brugt et profigold Dvi-HDMI kabel på 2 meter så det burde være ok. Hvis jeg vælger HDMI på tvet sker der intet. Hvis jeg sætter computeren til vga i skærmen og prøver at vælge dvi er der kun en vga tilslutning. Jeg har et Asus N6600 GT grafik kort hvis det hjælper nogen.. Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig her. Jeg er ved at få grå hår!! På forhånd tak Søren |
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Hej Søren, Det er vigtigt du sætter opløsningen rigtigt, og inde i softwaren til dit grafik kort kan du fortælle om du kører med DVI udgangen, du skal sætte frekvens rigtig, og jeg ville vælge at manuelt justere billedet ind til skærmen, du har alle disse indstillings muligheder, i softwaren. Nu er det ikke lige en HTPC jeg selv har adgang vi kører med det på, det er en kollegas, jeg kan lige spørge ham om de præcise detaljer, så vi kan liste dem ned til dig, jeg ikke huske dem, men de kommer frem så snart jeg leger med softwaren og menuerne. |
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
Hej Det lyder spændende.. Jeg er utrolig interasseret. Jeg har kigget efter dvi i grafikkort opsætningen men kan intet finde. hvis det hjælper dig er det dette kort http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=152237 Jeg regnmer med at formattere maskinen i aften så i morgen er jeg klar til at teste hvis du kan hjælpe På forhånd tak |
|
![]() |
|
MrForce ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2006 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hejsa.. Jeg har kæmpet med noget ligende idag Jeg har et LG 42PX5R plasma tv og jeg har også bare sort skærm, når jeg tilslutter en PC via et DVI --> HDMI kabel. Jeg har fundet en måde af få billed på plasma'en i en kort periode (til næste boot af pc...). Det jeg gør er at tilslutte min alm. PC-monitor til DVI stikket på grafikkortet og vælge den i skærmindstillings menuen i Windows XP. jeg tager så PC-skærmen fra og tilslutter Plasma'en og vupti, så er der billede på i meget fin kvalitet !!! Iflg. manualen til min LG skærm, så skulle den være "Plug and play" - men det ser ud som om at Plug and play informationerne ikke bliver sendt til PC'en som den skal !?! Jeg har prøvet med 3 forskellige grafikkort - mit kabel er købt hos "AV Connection" (07-383: High-Quality HDMI - DVI Kabel (19 pol. HDMI - DVI-D), 3 meter) - http://avconnection.dk/ Nogen som har nogle gode ideeeeer ?? M.v.h. "MrForce"
Redigeret af MrForce |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |