|
Tilslutning af Pioneer VSX-921 & Philips 42PFL5405 |
Besvar |
Forfatter | |
kgndksv
Ny bruger Oprettet: 25-Januar-2012 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Januar-2012 kl. 18:31 |
Jeg ved ikke helt hvilket stik jeg skal bruge for at tilslutte mit fjernsyn, så der tv'ets lyd kommer igennem anlægget?
Tvet har følgende stik:
Produkt bladet er her:
Jeg forstår det som at det er et koaksial stik jeg skal bruge, men hvad er sådan et stik? et almindeligt phono stik? eller er det et optiskstik?
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er rigtigt. Du skal bruge DIGITAL AUDIO OUT stikket, da der ikke er optisk. Og i princippet kan du godt nøjes med et enkelt phonokabel
Men hvorfor ikke benytte ARC muligheden med Auto Return Channel via HDMI stikket? Skal vælges inde i menu'erne på både TV og reciever Redigeret af Kampus - 28-Januar-2012 kl. 20:03 |
|
kgndksv
Funktioner
Tak(0)
|
Den indstillede selv og nu kommer lyden gennem arc stikket tusind tak for hjælpen...
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super! Og velbekomme
|
|
kgndksv
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du hjælpe mig med hvordan jeg slår netværk standby til? og evt. hvad jeg skal bruge hvis jeg skal købe en Blu-Ray - Fordi jge kan ikke bruge min PS3 til at afspille cder uden at tænde tvet også vel? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |