|
Tilslutning af receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2016 kl. 18:08 |
Jeg er ved at skulle købe nyt tv og i den forbindelse har jeg lidt overvejelser som jeg har brug for. Mit setup består af følgende
2010 samsung LED ( som snart bliver byttet ud) Pioneer surround receiver Ps4 Sonos connect Tdc(yousee) boks som leverer tv via bredbånd Logitech harmony Jeg har lige pt det hele koblet til receiver med HDMI , undtagen connect der er koblet med optisk. Det betyder at hvis jeg f.eks skal se noget fra USB er der ikke lyd før jeg har frakoblet den optiske fra sonos, og tilsluttet den til tv. Når jeg køber nyt tv som jo også har arc vil jeg så kunne løse det, eller findes der allerede en bedre løsning ? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor skifter du kabler rundt?
Klaus |
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Fordi ar den tv lyd jeg får, kommer via hdmi fra tdc boksen. Jeg har kun en optisk indgang på min receiver og den bruger jeg til sonos da det er noget jeg bruger dagligt, mens jeg kun afspiller fra usb på tv lejlighedsvis
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Har den så ikke en spdif (coax) indgang?
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |