|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Andreasm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Hvilket et af dem skal der så bruges til tv'et, eller hvad er det jeg skal bruge det til ? ![]() Hilsen Andreas. |
|
![]() |
|
Molbech ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Direct, som skal bruges i pc'en
Direct, det er de 3 runde jack stik. Følger med når du modtager det. Optisk : Skal bruges til PS3. TV: Det ved jeg ikke hvad du lige kan gøre, hvis det ikke har optisk udgang, hvis du har en slags ekstern tuner ved siden af, har den 90% sikkert udgang til det. Men PS3 og PC kan du 100% sikkert få sat til, du kan sikkert sagtens få fikset noget med TV'et, så jeg vil sige go for it. Held og lykke med det Alle links og billeder er blevet slettet, da det er så dårligt det system, at jeg ikke gider bruge mere tid på det. Redigeret af Molbech - 01-Juni-2009 kl. 20:32 |
|
![]() |
|
Andreasm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Tusind tak ! ![]() Dejligt med et kort, præcist og sikkert svar ! Mange tak ![]() Så stikket til computeren følger med, og til PS3'en skal der bruges optisk digital lydkabel. Tv'et kan jeg jo bare droppe i første omgang, det kan jo købes senere ![]() Rigtig forstået ? Du sagde:"Alle links og billeder er blevet slettet, da det er så dårligt det system, at jeg ikke gider bruge mere tid på det." Hvad mente du med det ? ![]() Nå, ligegyldigt. Tak for svaret ! Hilsen Andreas. |
|
![]() |
|
![]() |
Godt !
![]() Nu er jeg da nået så langt, at jeg ved, at det eneste jeg skal købe udover sættet (z5500) er et Digitalt Optisk Lydkabel. ![]() Er det vigtigt hvilket kabel jeg køber ? (altså af mærke) Er der nogen, der har gode erfaringer med en hjemmeside, eller dårlige erfaringer med en anden ? Er det af betydning hvilken længde det har ? På forhånd tak ![]() Hilsen Andreas. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Et kabel til Kr. 100 for en meter er helt udemærket, kan købes i faghandlen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svar ![]() Er dette kabel ikke godt til tilslutning af PS3'en ? ![]() http://www.av-cables.dk/lydkabler/optisk_toslink_kabel/optis k_toslink_kabel/high_quality_optisk_toslink_digital_kabel_3_ m_1792_da.html Hilsen Andreas. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det skulle det være, jeg kan bare ikke se hvad det skal til for at være et Guldkabel når det er optisk. Guld er godt nok en god leder, men det har INTET at gøre når lederen er optisk. Der er et Clicktronic af Alluminium fuldt ud tilstrækkeligt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() Så dette kabel ville faktisk være den billigste og bedste løsning ? http://www.av-cables.dk/lydkabler/optisk_toslink_kabel/optis k_toslink_kabel/high_grade_optisk_toslink_digital_kabel_25_m _3074_da.html Hilsen Andreas. |
|
![]() |
|
![]() |
Det vil være fuldt ud tilstrækkeligt, som et hvert andet kabel af samme kvalitet der fås i faghandlen. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak
![]() Så bliver det nok det her: http://www.av-cables.dk/lydkabler/optisk_toslink_kabel/optis k_toslink_kabel/high_grade_optisk_toslink_digital_kabel_25_m _3074_da.html Og et z5500 jeg køber ![]() Ved bare stadig ikke hvilken hjemmeside, der er bedst at købe hos ? ![]() Hilsen Andreas. |
|
![]() |
|
![]() |
Computercity f.eks, der kan man gå ned og være fysisk til stede når man køber, det vil jeg langt hen af vejen foretrække. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Meget godt råd, men jeg bor ikke lige midt i en storby, så ville foretrække nettet ![]() Har været ind på http://edbpriser.dk/forsiden.asp for at kigge, men jeg kan ikke rigtig bestemme mig ![]() Hvad ville være bedst ? http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=101822&Vi s=All Hilsen Andreas. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |