recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilslutning af z5500 !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTilslutning af z5500 !

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 20:55
Pixmania har tidligere fået negativ kritik for lang leveringstid og dårlig service ved eventuel reklamation - men det kan jo have ændret sig til det bedre.
Mvh. Jørgensen

PS: Selv har jeg haft gode erfaringer med i tilfældig rækkefølge: SHG.dk, PRC-Data.dk og B.J. Trading, Midtdata.dk og Getmore.dk, når jeg har købt dele til samling af en ny pc, men de ligger jo lidt dyrere ved dette produkt.

Redigeret af Jørgensen - 02-Juni-2009 kl. 20:59
Til top
Andreasm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Maj-2009
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Pixmania har tidligere fået negativ kritik for lang leveringstid og dårlig service ved eventuel reklamation - men det kan jo have ændret sig til det bedre.
Mvh. Jørgensen
Tak for svar :D

Ja nemlig, de ligger dog nr1,
men de har heller ikke e-mærket

Nogle der har gode erfaringer med nogle af hjemmesiderne på top 10'en ?

Hilsen Andreas.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 21:04
Ja, men så vil jeg henvise til enten SHG.dk eller PRC-Data.dk, hvor jeg har brugt sidstnævnte mest - og de er begge e-mærkede, hvad jeg også selv lægger noget vægt på.
Mvh. Jørgensen
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 21:09

Ja, men så vil jeg henvise til enten SHG.dk eller PRC-Data.dk, hvor jeg har brugt sidstnævnte mest - og de er begge e-mærkede, hvad jeg også selv lægger noget vægt på.
Mvh. Jørgensen

Okay.

Har du selv købt noget på http://www.prcdata.dk/forside/ ?

Gik handlen godt ?
Kom din vare hurtigt ?

Hilsen Andreas.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 21:14
Jep - jeg har købt derfra ved flere lejligheder, når jeg som anført opgraderede min pc med nye dele eller byggede nyt.
Det er nemt at handle der, og efter min mening kom varerne hurtigt - et par dage efter - medmindre der var ventetid, fordi varen var udsolgt hos dem. Men det orienteres du jo om undervejs i købet, om varen er disponibel og hvornår den forventes på hylden igen, og så kan du jo planlægge efter det. Om du vil afbryde købet og handle et andet sted. God fornøjelse

PS SHG.dk er dog også e-mærket og har også fungeret godt - og der er dog 90 kr. sparet. ;-)

Redigeret af Jørgensen - 02-Juni-2009 kl. 21:16
Til top
Molbech Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2009
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 21:18
Jeg har købt mine ved av-cables.dk

Kører ALTID på skinner, hurtig levering osv.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 21:20

Jep - jeg har købt derfra ved flere lejligheder, når jeg som anført opgraderede min pc med nye dele eller byggede nyt.
Det er nemt at handle der, og efter min mening kom varerne hurtigt - et par dage efter - medmindre der var ventetid, fordi varen var udsolgt hos dem. Men det orienteres du jo om undervejs i købet, om varen er disponibel og hvornår den forventes på hylden igen, og så kan du jo planlægge efter det. Om du vil afbryde købet og handle et andet sted. God fornøjelse

PS SHG.dk er dog også e-mærket og har også fungeret godt - og der er dog 90 kr. sparet. ;-)
Tak

Jeg køber mit z5500 på:
http://www.prcdata.dk/produkt/logitech-z-5500-51-digital-hoe jttalersaet/43683506/

Jeg køber kablet til PS3'en på:
http://www.av-cables.dk/lydkabler/optisk_toslink_kabel/optis k_toslink_kabel/high_grade_optisk_toslink_digital_kabel_25_m _3074_da.html

Regner med at bestille imorgen !

Hilsen Andreas.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 21:23
God fornøjelse - jeg har læst mig til, at der skulle være rigtig god lyd i, så jeg har det faktisk også på min ønskeliste
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 21:28

God fornøjelse - jeg har læst mig til, at der skulle være rigtig god lyd i, så jeg har det faktisk også på min ønskeliste

Jo tak :D

Har hørt det live før, så er sikker på den gode lyd.
Det bliver spændende at modtage stik og sæt

Hilsen Andreas.
Til top
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 21:41

Nu læste jeg ikke lige hele tråden igennem, men jeg har samme sæt højtalere med en Panasonic plasma, en computer, og en PS3 ..

Jeg har gjort det således:

PS3: Optisk (man har ikke andre muligheder med PS3)

Computer: Coax

Plasma: (Z5500 har tre stereo indgange i form af tre jack stik. Med Z5500 har man muligheden for at bruge disse samlet som en analog 5.1 indgang direkte fra computeren eller man kan splitte disse tre indgange og derved få 3 stereo indgange) Jeg har splittet den op og bruger et stik fra phono udgangen i mit tv og forbinder den med dette kabel: http://av-connection.dk/?PGr=34&ML=313

Hmm undskyld hvis der allerede var svaret på dette, men så kan du da se hvordan en mere har gjort det.. ;)

Mvh

Stephen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 21:56
Tak for henvisningen til http://av-connection.dk/?PGr=34&ML=313, som jeg godt kunne bruge i anden forbindelse.
Mvh. Jørgensen
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 22:10
Oprindeligt skrevet af NoNameDesigndk NoNameDesigndk skrev:

Nu læste jeg ikke lige hele tråden igennem, men jeg har samme sæt højtalere med en Panasonic plasma, en computer, og en PS3 ..

Jeg har gjort det således:

PS3: Optisk (man har ikke andre muligheder med PS3)

Computer: Coax

Plasma: (Z5500 har tre stereo indgange i form af tre jack stik. Med Z5500 har man muligheden for at bruge disse samlet som en analog 5.1 indgang direkte fra computeren eller man kan splitte disse tre indgange og derved få 3 stereo indgange) Jeg har splittet den op og bruger et stik fra phono udgangen i mit tv og forbinder den med dette kabel: http://av-connection.dk/?PGr=34&ML=313

Hmm undskyld hvis der allerede var svaret på dette, men så kan du da se hvordan en mere har gjort det.. ;)

Jeg er da glad for dit svar

Iøvrigt, er du gal dit setup ser godt ud !

Jeg køber dette til PS3'en:
http://www.av-cables.dk/lydkabler/optisk_toslink_kabel/optis k_toslink_kabel/high_grade_optisk_toslink_digital_kabel_25_m _3074_da.html

Efter sigende skulle der følge et stik med til tilslutning af computer
Så det bruger jeg bare, og så kan jeg fikse det med tv'et senere

Hilsen Andreas.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu