|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
||
Hehe , tak
Jeg tror det er det samme kabel jeg bruger, jeg har dog købt det ved AV Connection
Ja med Z5500 følger der tre kabler med jack stik i begge ender, altså man kan gøre brug af sin 5.1 analoge udgang bag i computeren, og føre det over til Z5500 direkte.. (de tre indgange til venstre) |
|||
Mvh
Stephen |
|||
![]() |
|||
Andreasm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
||
Okay. Så ved jeg jo at kablet virker ![]() Jeg køber det, som du kan se ved av-cables.dk, men dem stoler jeg også på ![]()
Fint, så skal jeg jo ikke købe noget computer-kabel vel ? ![]() (Hvorfor er der rød streg rundt om noget på billedet?) Hilsen Andreas. Redigeret af Andreasm - 03-Juni-2009 kl. 18:38 |
|||
![]() |
|||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
||
Okay, jeg købte ved AV Connection fordi de ligger i køreafstand, så kunne hente dem med det samme i deres butik ![]()
Nej computerkabel skal du ikk købe hvis du bare vil forbinde via de analoge indgange.. Den røde streg er fordi jeg har "lånt" billedet fra Logitech fra deres support |
|||
Mvh
Stephen |
|||
![]() |
|||
Andreasm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
||
Okay. Tak for hjælpen. ![]() Jeg har lavet bestillingen nu, z5500 hos Getmore, og optisk digitalt lydkabel ved av-cables ![]() Glæder mig til det ankommer ! ![]() Hilsen Andreas. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Haha, så er kablet ankommet
![]() Det er da dejligt, og det er også det rigtige og det hele, men uden anlæget er det bare ikke det samme ![]() Venter spændt på z5500 ! |
|||
Hilsen Andreas. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nu er både anlæg og stikket i hus, og det er et godt anlæg.
![]() Det hele gik perfekt. |
|||
Hilsen Andreas. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Dejligt, jamen tillykke med det
![]() |
|||
Mvh
Stephen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jo tak ![]() Fantastisk anlæg, men nøj hvor er ledningen mellem subwooferen og reciveren dog kort ![]() Jeg hører musik, og spiller PS3 på det, men jeg kan ikke se fjersyn med det ![]() Alt i alt, så får det fem stjerner ***** altså ud af fem ![]() |
|||
Hilsen Andreas. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |