recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilslutning mellem Yamaha rx-v473 og Samsund D8005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilslutning mellem Yamaha rx-v473 og Samsund D8005

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cykelskur Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cykelskur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilslutning mellem Yamaha rx-v473 og Samsund D8005
    Sendt: 07-December-2016 kl. 18:45
Hej allesammen. 

Jeg sidder og bakser lidt med opsætningen og forbindelsen mellem mit TV, receiver og Apple TV. 

Jeg har tidligere brugt ARC mellem TV og receiver og fået displayet til at vise DTS, Dolby Digital osv. alt i forhold til hvad den modtog. Men det er den holdt op med - ved ikke om jeg har tilsluttet det forkert sidste gang jeg flyttede rundt, men mindes faktisk at have haft problemet tidligere. Men nu har jeg brugt et par dage og kan ikke rigtig få det til at virke. 

Er den optimale tilslutning ikke ARC mellem TV og receiver - og derefter Apple TV i receiver? 

I må spørge mere indtil mit setup hvis jeg ikke har skrevet fyldestgørende - det er blevet lidt knudret skrevet. Jeg ved ikke om problemet er mit TV eller min receiver. Er der nogle indstillinger i TV man skal være opmærksom på i forhold til ARC? 
Jeg kan nemlig ikke finde nogle menuer omhandlende ARC på TV - kun ANYnet og HDMI+CEC 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu