|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() Sendt: 30-August-2006 kl. 11:05 |
Hej. Bendix Redigeret af Bendix - 30-August-2006 kl. 13:40 |
|
![]() |
|
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Så vidt jeg kan se, så er der da kun den ene indgang. Hvilket får mig til at sige, at det er da lidt af en umulig opgave
![]() Og så lige et side-spørgsmål: hvorfor? Nu har jeg personligt hørt Hifi, og syntes bestemt ikke det var en imponerende oplevelse... Men det har måske noget med WAF at gøre ? ![]() |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Nope det har noget med naboer at gøre Ja man burde kunne finde en konverter af en slags.. |
|
![]() |
|
![]() |
Fik lige denne besked fra av-connection det lyder vel rigtigt nok. OK, så skal du først og fremmest bruge en omskifterbox og en koax til optisk Og naturligvis et toslink-minitoslink kabel mellem konverter og anlæg: |
|
![]() |
|
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Lyder fint, men du kommer jo stadig til at skifte ledninger, da du vil køre dvd digitalt og analogt fra Sagem...
Men hvis du bruger en analog udgang på dvd, kan du nøjes med omskifteren... Tror jeg... Jeg gætter, at hvis du har skrevet det samme til AVC, som du har skrevet her, så har de nok ret ![]() /M |
|
![]() |
|
![]() |
Ja jeg beskrev det på samme måde til av-c, så jeg må hellere få det bestilt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |