recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilslutning til TV - HJÆLP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilslutning til TV - HJÆLP

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
bubbihund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Februar-2010
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbihund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 23:33
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Hvorfor bruges der ikke som tidligere nævnt RF så er problemet løst. Der vil ikke være den store forskel på billedet, Conposite contra RF. De er begge lige dårlige når det opscaleres.

Hvad er det der RF for noget?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 23:35
Oprindeligt skrevet af bubbihund bubbihund skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:


Alle de fordele du nævner ved din Philips optager kan de nye også i en langt, langt bedre digital kvalitet. Og så kan du i mange tilfælde undvære Triax boksen fordi de moderne recordere også har indbygget tuner. Så jeg kan kun tilslutte mig hvad der tidligere er skrevet: Skrot det gamle l...

Flemming

Hvilke maskiner kan det? Og HAR de sådan en buffer ting? For DEN elsker jeg jo. Og jeg har kun set at Panasonic har en, som kan brænde DVD'ER. Alle andre har jo harddisk, som man jo ikke bare kan tage med sig og sætte til hos en anden.

Eller hvad?

 Kun Panasonic kan bruges.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bubbihund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Februar-2010
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbihund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 23:37
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Hvis ikke der er en Composite tilslutning på TVet, nogle TVer har den mulighed i Component tilslutningen, så kan der kun bruges RF, husk det er et Analogt signal, og søges ind på en UHF frekvens et sted mellem 30-39.
Når det er gammelt analogt udstyr i forbindelse med Digitale TVer, så er mulighederne begrænset.
Hvis din Triax kun er en FTA modtager, så optages der uktypteret i TS, og det kan redigeres på en PC og føres tilbage på en HDD.


Min Triax hedder "Triax C-HD 207 CX PVR DVB-C MPEG-4 modtager med indbygget Conax kortlæser og USB 2.0 indgang til harddisk"

Og kan jeg virkelig pille harddisken fra den og kopiere indholdet over på en computer???

For det ville da være skønt.


Redigeret af bubbihund - 30-December-2019 kl. 23:39
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2019 kl. 23:42
 Når den har Conax, så er det ikke en FTA modtager, og så er det krypteret på HDDen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu