|
Tilslutte bluetooth hovedtelefoner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fattigrøven ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juni-2017 kl. 09:54 |
.. Til en Sony 850 surround receiver.. Kan man ikke det?
Jeg har en Sony 850 (kan ikke huske bogstaverne) og den har bluetooth, NFC og "alt det der" Så købte jeg, at sæt AKG Y50 BT hovedtelefoner, for de måtte da kunne kobles til.. Men det kan de ikke? Hvorfor ikke? Skal jeg have nogen hovedtelefoner med NFC, eller kan man slet ikke, tilslutte hovedtelefoner direkte? |
|
LG OLED
Marantz SR6015 Audiovector M3 Sig og ditto center SVS PB3000 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reciveren har godt nok BT, men det er så der kan bruges f.eks en Telefon og sende til den, det er ikke så der kan bruges et Headset, hvis det ønskes, så skal der bruges en BT sender. Som f.eks denne https://www.av-cables.dk/traadloes-lyd/traadloes-bluetooth-afsender-v-2-1.html?gclid=Cj0KEQjwyN7JBRCZn7LKgb3ki8kBEiQAaLEsqibsRTVGBl64a_5boWFD1RG5ukUDMZxcOBIOFcQHqEgaArLp8P8HAQ Tilsluttes i Headset Out. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har et Appletv4, kan du bruge dine hovedtelefoner sammen med den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |