|
Tilslutte B&O H9i til Marantz SR7011? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
khansen
Guld medlem Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
lige præcis hvad jeg ledte efter.....mange tak! :)
|
||
khansen
Guld medlem Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
fantastisk - så er der lidt at vælge imellem. Mange tak
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Og de billige jeg linkede til tidl. fra Kina, kan det samme.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19465 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Cirka...... :-) (Nu har jeg ikke login til Wish, så jeg kan ikke se dem og ej kommentere yderligere på dem.) Men med den fra Biltema har man mulighed for at læse brugsanvisningen inden købet og mulighed for at levere den tilbage igen, hvis den ikke virker som forventet. Klaus
|
||
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Khansen
Jeg har gjort det med B&O H7 og Marantz SR7009 Jeg har brugt en BT Transmitter, og det kan godt lade sig gøre. Jeg satte den på en udgang, men det er lidt noget rod. Jeg er alt for træt nu, men hvis jeg lige får tid i morgen så skal jeg nok skrive hvilken BT Transmitter jeg har brugt.
|
||
khansen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak. Det ville være super dejligt
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |