recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilslutte nas server til Thomson TWG870TS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilslutte nas server til Thomson TWG870TS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilslutte nas server til Thomson TWG870TS
    Sendt: 16-September-2014 kl. 21:19
Kan det lade sig gøre på en nem måde at tilslutte en nas server (har ikke en endnu) til min Thomson TWG870TS (stofa) uden en router tilsluttet thomson modemmet hvor router funktionen er slået fra?

Eller sagt på en anden måde kan det lade sig gøre at købe en nas server og tilslutte den til min router og se film,høre musik på tv,min pc så jeg har en enhed med mine film,musik,billeder,backup på som alle mine enheder har adgang til.

Om jeg rent faktisk vil bruge den funktion der er (hvis det kan lade sig gøre med mit net) som tillader at se film,billeder fra en app på min mobil uden for mit netværk hvis jeg er i byen, ved jeg ikke. Altså lige som man kan med dropboks

Redigeret af gasolin - 16-September-2014 kl. 21:19
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 17:05
den hører nok i virkeligheden til i Stofa gruppen - der er sjovt nok også et par indlæg omkring NAS og modemmet - prøv at kigge derinde!
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Point: 1588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 17:12
Har jeg ikke set, fik svar fra stofa dynamisk ip og det server også understøtte
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu