|
Tilslutte nas server til Thomson TWG870TS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1588 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2014 kl. 21:19 |
Kan det lade sig gøre på en nem måde at tilslutte en nas server (har ikke en endnu) til min Thomson TWG870TS (stofa) uden en router tilsluttet thomson modemmet hvor router funktionen er slået fra?
Eller sagt på en anden måde kan det lade sig gøre at købe en nas server og tilslutte den til min router og se film,høre musik på tv,min pc så jeg har en enhed med mine film,musik,billeder,backup på som alle mine enheder har adgang til. Om jeg rent faktisk vil bruge den funktion der er (hvis det kan lade sig gøre med mit net) som tillader at se film,billeder fra en app på min mobil uden for mit netværk hvis jeg er i byen, ved jeg ikke. Altså lige som man kan med dropboks
Redigeret af gasolin - 16-September-2014 kl. 21:19 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
den hører nok i virkeligheden til i Stofa gruppen - der er sjovt nok også et par indlæg omkring NAS og modemmet - prøv at kigge derinde!
|
|
![]() |
|
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1588 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har jeg ikke set, fik svar fra stofa dynamisk ip og det server også understøtte
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |