|
Tilslutte Video til Samsung TV |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fltk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 9978 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er muligt du har ret. Det må manualen kunne afklare. Normalt skal
der bruges tre stik til component video mens composite kun kræver ét. For mig at se er der så kun den mulighed tilbage, at der er blevet byttet om på videokablet og et af audiokablerne, medmindre TVet er defekt. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox DVB-C/T2/S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
arnely ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
Nu er jeg godt blevet mere forvirret ![]() De kabler jeg har skal de skrottes? |
|
Morten
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 9978 |
Nej, ikke nødvendigvis, men som jeg skriver er det muligt at du har byttet om på kablet til video og et af kablerne til lyd. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox DVB-C/T2/S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 4983 |
Hvor stammer den fra? Og så skal den sikkert også flyttes til det sorte SCART stik en tand lavere.
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1532 |
Og som andre skriver, skal den nok flyttes ned i det sorte SCART stik.
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
arnely ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
Undskyld min lange svar tid. Men svigermor bor på Syd Fyn, så jeg skal på en længere tur når jeg skal besøge hende ![]() Der står "IN" på Hama stikket, hvilket så er forkert kan jeg forstår på jer. Der skal står "OUT" er det ikke korrekt? Prøvede også at flytte stikket ned i den sorte udgang, men det gav igen forskel, formentlig pga forkert Hama stik. Jeg får købt et andet stik og vender tilbage. ![]() ![]() Redigeret af arnely - 07-April-2019 kl. 15:11 |
|
Morten
|
|
![]() |
|
Ja, der skal stå out eller også skal det være en model med omskifter der kan klare både ind og ud. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
Så lykkes det at få huld igennem :) Tak for hjælpen ![]() Jeg vil samtidig benytte lejligheden til at bande Elgiganten langt væk for at udlevere et forkert stik "#%(=)/(/&%!"#&%&/)=??+###€€%"!??+0+´``&€%####
![]() |
|
Morten
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |