|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() Sendt: 24-Marts-2011 kl. 13:44 |
Hej folkens
Jeg har købt en time capsule, og fik i humac den besked, at den godt kunne benyttes som trådløst access point, og på samme tid, kunne jeg benytte gigabit ethernet portene. hvilket faktisk lidt var pointen ved købet. Men jeg kan ikke via min macbook pro, få forbindelse til min time capsule, altså via kabel. Trådløst fungere det fint. Nå men jeg har prøvet at genstarte time capsulen, og simpelthen slå det trådløse fra, og så kan jeg få kabelforbindelse. Nogle gode råd, burde man ikke bare kunne hakke kable i, og så virker det? det kan man ihvertfald på min router til 150 kr. ![]() Det er meningen at min timecapsule skal hoppe på netværket, og så skal jeg kunne tappe netværk via kabel fra den. Men jeg kommer faktisk til at tænke på, at den siger, at jeg ikke kan forlænge mit netværk, sikkert fordi min anden router ikke er fra apple. Men betyder det så, at jeg ikke kan få forbindelse til min time capsule med kabel? |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |